Опис компанії, тобто як написати текст для сторінки “Про нас”?

Зміст

Не випадково на більшості сайтів є опис компанії. Клієнти часто відвідують розділ “Про нас” перед тим, як зробити покупку, щоб набути впевненості і переконатися в правильності свого рішення. З цієї причини навчіться писати цікавий опис, який переконає аудиторію у вашій компанії.

Що таке опис компанії?

Опис компанії – це текст, що містить найважливішу інформацію про компанію. Зазвичай він з’являється на сторінці в розділі “Про нас” або “Про компанію”.

Правильний опис складається з трьох частин:

  • дані про організацію – коли компанія була заснована, де знаходиться, хто є членами команди;
  • місія та цілі компанії – в якому напрямку рухається компанія, чого вона планує досягти;
  • цінності та культура компанії – чим керується компанія у досягненні своїх цілей, на які аспекти звертає увагу.

Крім того, в тексті може бути представлено портфоліо, хоча, якщо воно велике, ми рекомендуємо створити окрему підсторінку, щоб сегментувати інформацію, забезпечивши таким чином більшу наочність.

Як написати опис компанії?

Креативний опис компанії формує імідж бренду та спонукає до покупок. Тому варто приділити йому особливу увагу. При створенні контенту користуйтеся наступними рекомендаціями.

Надавайте конкретні інформації

Сьогодні суспільство страждає від інформаційного перевантаження, тому включайте лише найважливішу інформацію. Подумайте, якби вам довелося презентувати свою компанію за 20 секунд, що б ви сказали?

Уникайте банальних фраз на кшталт “наша найважливіша мета – задоволення потреб клієнтів” або “ми прагнемо до найвищої якості обслуговування”. Короткий опис компанії – це краще, ніж чистий аркуш паперу.

Гарантуйте унікальність

Уникайте копіювання контенту з інших сайтів! Інакше опис втратить якість і сайт втратить SEO.

Кожна компанія – це унікальне поєднання людей, ресурсів і можливостей. З цієї причини не існує готового опису компанії, який би універсально підходив для всіх. Замість цього, подумайте про те:

  • що відрізняє вашу компанію від конкурентів?
  • які у вас плани розвитку?
  • чого ви вже досягли?

Після подальших роздумів ви обов’язково знайдете принаймні кілька аспектів, які варто розвинути та презентувати вашій аудиторії. Автентичність тут є ключовим фактором – адже саме вона завоює довіру вашого клієнта.

Підтримуйте послідовність

Ваша компанія характеризується певним іміджем. Яким би він не був, опис вашої компанії повинен відповідати йому.

Уявіть собі сайт юридичної фірми. Професійний підтекст, скрізь офіційні фрази, товсті екслібриси на картинках. Ви переходите на вкладку “Про нас”, а там збій – ви бачите не фотографії юристів у костюмах, а їхнє спільне фото під час подорожі. Усе іміджеве середовище зруйноване.

Адаптуйте характер вашого контенту до стилю, в якому ваша фірма себе презентує. Побудова сильного бренду вимагає багато часу, тому вам потрібно забезпечити послідовність на всьому сайті.

Опис компанії – приклад

Нижче наведено зразок опису рекламної компанії. Пам’ятайте, однак, що це лише для натхнення – адже, як ми вже писали, копіювати слово в слово будь-яку його частину ніколи не є гарною ідеєю.

Приклад
  • 600+ проведених кампаній
  • 50+ фахівців у команді
  • 400+ задоволених клієнтів

Ці цифри могли б вразити і нас. Але ми не зупиняємося на досягнутому, а рухаємося вперед.

Наша агенція була створена лише кілька років тому, і вже може похвалитися великою командою спеціалістів з іміджу, PR та реклами. Хоча головний офіс материнської агенції знаходиться у Варшаві, ми надаємо послуги в усіх куточках світу.

Щоб максимізувати ефективність вашої кампанії, одного бажання недостатньо. Ми розробили рішення на основі штучного інтелекту, яке дозволяє більш точно інтерпретувати дані і, таким чином, досягати кращих результатів для реклами, яку ми створюємо.

Наша мета полягає в подальшій оптимізації наших кампаній – адже ми знаємо, наскільки важливими є результати! Саме тому ми наголошуємо на інтенсивному розвитку нашої власної технології.

Звичайно, робота є робота, а результат є результат. При цьому ми не забуваємо, наскільки важливими є люди – саме тому ми докладаємо зусиль для постійної інтеграції нашої команди, організовуємо поїздки на галузеві конференції (і дбаємо про кавомашину, яку часто експлуатують!).

Підсумок

  • Опис компанії (підсторінка “Про нас” або “Про компанію”) містить ключову інформацію про компанію.
  • Вміст повинен відображати місію та цілі організації, а також цінності компанії.
  • Щоб написати цікавий опис компанії, переконайтеся, що він є унікальним і відповідає загальному іміджу бренду. Уникайте часто вживаних фраз і зосередьтеся на тому, що дійсно відрізняє ваш бізнес.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

28.05.2024 Маркетинг
24.05.2024 Копірайтинг
22.05.2024 Копірайтинг
20.05.2024 Копірайтинг
16.05.2024 Маркетинг
14.05.2024 Поради
10.05.2024 Поради
08.05.2024 Копірайтинг
06.05.2024 Поради

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу