Як написати реферування?

Зміст

Контент, розміщений на сайтах, повинен містити всю ключову інформацію – водночас важливо, щоб він не був неймовірно довгим і розтягнутим. Це може набриднути або відштовхнути потенційного читача. Як написати реферування, яке зацікавить кожного і при цьому донести необхідну інформацію? Дотримуйтесь наших порад!

Що таке реферування?

Добре написане реферування тексту дозволяє читачеві швидко і чітко зрозуміти тему.

Незалежно від того, чи створюєте Ви реферування діяльності Вашої компанії, виклад Вашої пропозиції та її переваг або опис певної послуги, важливо донести всю необхідну інформацію в стислій формі.

Як написати реферування? Незалежно від того, чи стоїть завдання коротко викласти книгу, статтю або інформацію для сайту – кожне реферування тексту повинно характеризуватися:

  • фактичністю – як випливає з назви, реферування є стислою формою письмового викладу;
  • інформативність – важливо включити всю необхідну інформацію, незважаючи на невеликий обсяг;
  • об’єктивність – реферування не повинно містити відступів та авторської інформації;
  • простота мови – вкрай важливо, щоб людина, яка читає текст, не мала проблем з його розумінням і швидко знаходила найнеобхіднішу інформацію.

Короткий зміст і позиціонування тексту

Написати реферування, яке не лише донесе найважливішу інформацію до зацікавленої сторони, але й адекватно прорекламує компанію, про яку йдеться, – справа не з простих.

Google поширює лаконічні тексти, які не будуть набридати користувачам.

Тому, всупереч поширеній думці, фактологічний підхід до теми приносить користь SEO.

При створенні контенту для SEO варто скористатися послугами професійного копірайтера. Професійний копірайтер має досвід у створенні різних типів текстів, включаючи реферування, і його робота сприятиме підвищенню видимості компанії в Інтернеті. До його компетенції входять, зокрема, такі види текстів:

  • реферування текстів,
  • статті для блогу,
  • контент для продажів,
  • тексти для сайтів.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

28.05.2024 Маркетинг
24.05.2024 Копірайтинг
22.05.2024 Копірайтинг
20.05.2024 Копірайтинг
16.05.2024 Маркетинг
14.05.2024 Поради
10.05.2024 Поради
08.05.2024 Копірайтинг
06.05.2024 Поради

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу