Що таке стаття SEO і як її написати?
Як відомо, клієнти рідко заглядають на другу сторінку пошукової видачі. Тому підприємці борються між собою за місце в ТОП-10. Але що можна зробити, щоб потрапити в топ? Важливим фактором є дотримання принципів SEO-копірайтингу в текстах на сайті. Ми підкажемо, на що варто звернути увагу при створенні SEO-статті.
Що таке стаття SEO?
SEO-стаття – це текст, який відповідає рекомендаціям пошукових систем. Її мета – зайняти високі позиції в результатах пошуку, тим самим отримати більшу видимість.
Текст для SEO також може мати значний вплив на збільшення відвідуваності сайту і підвищення впізнаваності бренду серед клієнтів. Однак важливо пам’ятати, що оптимізація сторінки для SEO – це поетапний процес. Його можна порівняти з вирощуванням рослини – потрібен час і наполегливість, щоб вона росла і давала врожай, оскільки легко швидко звести нанівець те, що вже досягнуто.
Покрокове створення SEO статей
Ось найкращі поради, які допоможуть вам створити хорошу SEO-статтю.
Дослідження
Визначте мету, яку ви хочете досягти за допомогою статті, і виберіть відповідну тему. Коли ви знаєте, про що буде текст, перевірте різні джерела на наявність цікавих фактів, актуальної інформації або порад.
Ознайомтеся з подібним контентом, створеним конкурентами – ви ж не хочете дублювати повідомлення. Перевірте наукові статті – посилання на дослідження зміцнює ваш імідж експерта.
Підбір ключових слів
SEO-стаття спирається на правильно підібрані ключові слова. У цьому допоможуть сайти та платформи для аналізу фраз. Деякі з них безкоштовні, хоча і пропонують обмежені можливості (наприклад, Ubersuggest дозволяє безкоштовно аналізувати три фрази на день). Платні інструменти включають Ahrefs, KWFinder та інші.
Алгоритми пошукових систем постійно розвиваються. Вони звертають увагу на ключові слова, їх підбір і природне вплетення в текст. Все частіше вони «помічають» низькоякісний контент, створений лише завдяки ключовим словам, коли сама стаття не несе ніякої цінності для користувача, окрім посилання на відповідну сторінку.
Тому варто подбати про те, щоб щільність ключових слів і їх природна варіативність були відповідними. Достатньо використовувати фразу 1-2 рази на кожні 1000 символів з пробілами, відмінюючи її за відмінками.
Структура та склад контенту
Алгоритми пошукових систем краще ранжують правильно оптимізований текст. Що повинна містити така стаття?
- Заголовок – має бути привабливим і правильно структурованим.
- Лід – тобто вступ, що містить ключові слова, які спонукають читача ознайомитися зі змістом статті.
- Заголовки – правильна ієрархія середніх заголовків (H2, H3, H4…).
- Абзаци – обґрунтований текст, включаючи маркери та виділення жирним шрифтом важливих частин контенту.
- Мета-теги – тобто створення мета-заголовка та опису.
- Внутрішні посилання – посилання на інший контент на сайті.
- Зображення / графіка, включаючи заповнений атрибут alt.
- Вичитка та редагування – текст повинен бути правильним з точки зору стилю, пунктуації та орфографії, щоб уникнути помилок, які негативно вплинуть на ваш імідж.
- Підсумок – найважливіша інформація зі статті, зібрана в одному місці.
Як не писати SEO-статтю?
Тепер, коли ви знаєте, як правильно написати SEO-статтю, настав час перерахувати заборонені речі при створенні такого контенту.
- Занадто довгий текст – стіна тексту відштовхує від читання.
- Занадто багато ключових слів – пам’ятайте, що ви пишете, головним чином, з думкою про зручність для одержувача.
- Відсутність форматування – кричущі помилки, текст, виправданий в одному місці і не виправданий в іншому, відсутність підзаголовків, маркерів або виділення жирним шрифтом.
- Дублювання контенту – відсутність дублювання контенту.
- Неправильна перелінковка – в тому числі невдало підібрані анкорні тексти, посилання на заблоковані для роботів сторінки або на неіснуючі сторінки.
Сподіваємося, що інформація та поради, зібрані в цьому тексті, стануть вам у пригоді при створенні SEO-статті. Залишилося тільки засукати рукава і почати писати. Щасти вам!
Підсумок
- SEO-стаття дозволяє генерувати органічний трафік на ваш сайт і покращити його позиціонування в пошуковій видачі.
- Текст повинен бути унікальним і корисним для аудиторії. Також не забудьте оптимізувати контент (ключові слова, обґрунтування, виділення жирним шрифтом, маркери, мова, адаптована до читача).
- Уникайте створення стіни тексту, неприродного насичення ключовими словами, копіювання контенту з інших джерел (або, що ще гірше, конкурентів).
Залишити відповідь