Рекламні розсилки – чи ця форма маркетингу все ще працює?
Щодня ми отримуємо щонайменше кілька рекламних розсилок. Це інформаційні повідомлення, інформаційні бюлетені, спеціальні пропозиції – за статистикою, щодня надсилається близько 270 мільярдів електронних листів! Не дивно, що для того, щоб привернути увагу одержувачів рекламної розсилки, потрібно докласти чимало зусиль. Тож як оптимально структурувати рекламну розсилку? Чи варто включати цю форму маркетингу у свою стратегію?
Що таке рекламна розсилка?
Рекламна розсилка – це одна з форм прямого маркетингу, яка передбачає надсилання комерційної інформації через електронні адреси на електронні поштові скриньки обраних одержувачів.
Найпоширенішими є інформаційні бюлетені, розсилки, купони на знижки та різні види реклами. Цей тип повідомлень зазвичай складається з тексту, відповідним чином підібраної графіки та посилання на відповідні сайти, де клієнт може, наприклад, придбати рекламований товар або скористатися рекламованою послугою.
Завдання ефективної рекламної розсилки – спонукати одержувачів до певних дій. Коротше кажучи, рекламна розсилка – це інструмент для побудови відносин з клієнтами, а отже, в довгостроковій перспективі, для примноження прибутку. Рекламна розсилка – один з найстаріших і водночас найпопулярніших способів представити пропозицію потенційним клієнтам.
Навіщо надсилати рекламну розсилку?
Рекламна розсилка – це повідомлення, яке спонукає до купівлі товару/послуги або участі в якійсь акції. Для більшості компаній розсилка виконує інформаційну та рекламну функцію, але перед тим, як ви вирішите створити розсилку, не забудьте чітко визначити власні цілі розсилки.
Для того, щоб запустити ефективну кампанію, ви повинні почати з постановки цілей. Лист, призначений для залучення нових підписників, підвищення зацікавленості існуючих клієнтів вашим контентом і вашою компанією, підтримання існуючих відносин, і лист, призначений для заохочення до першої покупки нового продукту, виглядатимуть по-різному.
Переваги рекламних розсилок
Компанії часто задаються питанням, чи варто інвестувати в рекламні розсилки. Однак виявляється, що це одна з форм прямого маркетингу, яка дійсно працює. Чому?
- дуже ефективний канал зв’язку з потенційним клієнтом. Якщо ви хоча б раз у житті скористалися акційною пропозицією або кодом на знижку, отриманим електронною поштою, то ви вже знаєте, що рекламні розсилки працюють.
- рекламну розсилку можна повністю виміряти – сучасні системи електронної пошти дають змогу отримати дуже точну статистику. Ви знаєте, скільки людей відкрили лист, скільки купили рекламований продукт, скільки натиснули на графіку, вбудовану в повідомлення, і так далі. Таким чином, ви вчитеся і робите висновки на майбутнє.
- ви самі вирішуєте, кому надходитимуть ваші повідомлення – найуспішніші рекламні розсилки націлені на точно визначену аудиторію. Поштові платформи сьогодні пропонують величезні можливості для сегментування клієнтських баз. Водночас e-mail-маркетинг має величезне охоплення.
- низька вартість – реклама електронною поштою все ще залишається однією з найдешевших форм реклами з точки зору ефективності. Також немає необхідності в будь-яких спеціалізованих інструментах. Реклама електронною поштою має відносно високу рентабельність інвестицій.
- автоматизація – якщо ви використовуєте правильне програмне забезпечення, вся рекламна розсилка може відбуватися повністю без вашої участі. Все, що вам потрібно зробити – це створити відповідні сценарії.
Звичайно, рекламні розсилки мають і недоліки. Найбільший з них полягає в тому, що клієнти іноді сприймають її як настирливий спам. Якщо ви неправильно визначили цільову групу, незадоволені клієнти можуть видалити згоду на розсилку і відписатися від неї. Створюючи дизайн листа, також пам’ятайте про те, щоб він належно відображався на різних пристроях.
Ефективна рекламна розсилка – як це зробити?
Для того, щоб рекламна розсилка була ефективною, вона повинна виконати найважливіше завдання – привернути увагу одержувача і таким чином спонукати його до певної дії. Для цього рекламний лист має відповідати певним умовам, про які йтиметься нижче.
Елементи рекламного емейла
Рекламна розсилка, яка, як очікується, принесе бажані результати, повинна складатися з таких елементів:
- Тема листа – вона має бути створена таким чином, щоб викликати інтерес одержувача. Доречно включити в нього яскравий слоган, що привертає увагу.
- Прехедер, який являє собою невеликий текст, що відображається поруч із темою листа – його завдання полягає в тому, щоб переконати одержувача відкрити лист.
- Контент, який представляє пропозицію та зацікавлює отримувача. Він має бути корисним, але не надто довгим. Нехай він містить чіткі, прозорі повідомлення.
- Приваблива графіка, яка не затьмарює зміст. Пам’ятайте, що повідомлення має коректно відображатися не лише на комп’ютері, але й на мобільних пристроях.
- Заклик до дії, тобто плейсхолдер з посиланням, яке перенаправляє вас безпосередньо на сторінку з пропонованим продуктом. Однак не використовуйте занадто багато таких закликів в одному повідомленні, оскільки це створить хаос і відштовхне одержувача.
- Кнопка скасування підписки – її має бути добре видно. Це допомагає підтримувати список контактів у належному стані.
Поради щодо підвищення ефективності розсилок
Ви вже знаєте, що має містити рекламна розсилка, але вам також будуть корисні поради щодо підвищення її ефективності:
- Ретельно визначте частоту рекламних розсилок та їхні цілі – бомбардування одержувачів електронними листами може бути контрпродуктивним. Тому корисним є графік розсилок, який враховує маркетингову стратегію, яку ви реалізуєте. Пам’ятайте, що розсилка – це не лише інструмент реклами та продажів, вона також сприяє підвищенню впізнаваності бренду.
- Створюйте власні списки розсилки та слідкуйте за їхньою якістю. Існує багато інструментів для автоматизації відправки рекламних розсилок. Ви можете використовувати їх для створення сегментів та оптимізації списків одержувачів для окремих розсилок.
- Персоналізуйте свої повідомлення – одержувачам подобається відчувати, що ви звертаєтеся саме до них. Наприклад, не завадить використати ім’я одержувача в тілі або темі листа.
- Постійно відстежуйте ефективність вашої розсилки – експериментуйте, тестуйте і вчіться. Перевірте, що працює, а що ні. Аналізуйте показники відмов і відкриттів, перевіряйте, скільки людей натиснули на заклик до дії (CTA).
- Переконайтеся, що ваші рекламні розсилки не потрапляють у спам – додайте ім’я або назву вашої компанії як відправника. Використовуйте релевантну тему листа та прехедер, який ще більше заохочує людей відкрити лист. Регулярно перевіряйте спам і не надсилайте занадто «важких» повідомлень.
Інвестувати в рекламну розсилку чи ні?
Звісно, що так! Поштова розсилка досі залишається однією з найефективніших форм реклами послуг та товарів. Це простий і відносно недорогий спосіб залучення нових клієнтів. Надсилання навіть величезної кількості листів не є дорогим, тому ви можете досягти дуже високої рентабельності інвестицій. Добре продумана і добре оформлена рекламна розсилка також може допомогти вам підтримувати відносини з вашими клієнтами.
Підсумок
- Рекламна розсилка – це надсилання комерційних електронних листів на електронні скриньки обраних одержувачів.
- Ключовими перевагами рекламних розсилок є: ефективність, вимірюваність, точний таргетинг, низька вартість і можливість автоматизації.
- Хороший рекламний лист повинен містити заголовок, прехедер, привабливий контент, цікаву графіку, заклик до дії (CTA) та видиму кнопку відписки.
Залишити відповідь