Продуктовий копірайтер – чим він займається?
Все більше підприємців приймають рішення про створення інтернет-магазину. Це не дивно – ринок електронної комерції відкриває абсолютно нові можливості для ритейлерів. Користувачі обирають з-поміж тисяч, якщо не мільйонів, інтернет-магазинів з різних галузей. Тому перед вами, як підприємцем, стоїть непросте завдання – впоратися з великою кількістю конкурентів. Як ви з цим справляєтеся? Товарний копірайтер допоможе вам створити привабливі тексти для вашого магазину.
Продуктовий копірайтер – у чому полягає його робота?
В індустрії електронної комерції сарафанне радіо іноді недооцінюють, хоча насправді воно відіграє важливу роль. Опис товару може підштовхнути до покупки навіть того, хто ще не визначився з вибором. Для створення контенту, який генерує продажі, необхідні знання товарного копірайтингу. Що ж це таке?
Товарний копірайтинг – це переконливі описи послуг і товарів, які спонукають онлайн-покупця до покупки.
Тому товарний копірайтер займається створенням ефективного контенту для інтернет-магазинів та аукціонних порталів, таких як Allegro або eBay.
Щоб прорватися крізь величезну конкуренцію, необхідно збагатити сторінку товару текстами, які стимулюють уяву покупця, зачіпають його емоції і таким чином впливають на рішення купити товар.
Тузом у рукаві в боротьбі за клієнта часто виявляється залучення досвідченого продуктового копірайтера. Використовуючи креативні, але професійні та ефективні слова, він чи вона має реальний вплив на результати продажів.
Продуктовий копірайтинг – ключові принципи
Насправді, ціна товару – це лише один з багатьох факторів, на які звертає увагу покупець під час покупки. З іншого боку, написане слово має надзвичайну силу привернути увагу одержувача і викликати непереборне бажання придбати товар. Використовуючи цю потужну зброю, слід пам’ятати про декілька правил, про які ми поговоримо нижче:
Скажіть “НІ” схематичним і клішованим описам
Коли клієнт бачить ту саму формулу в сотий раз без жодного змісту, він відчуває розчарування і зневіру. Тому уникайте банальних фраз на кшталт “найвища якість” у кожному описі. Не перестарайтеся і з переконливими фразами.
Пам’ятайте, що ключові слова відіграють важливу роль у процесі SEO, але вони мають цінність лише тоді, коли використовуються природно. Не перенасичуйте ними свій контент, оскільки це може мати протилежний ефект.
Ви пишете не для роботів пошукових систем, ви пишете насамперед для людини – тож не забувайте про неї. Чим краще ви знаєте свою цільову аудиторію, тим ефективніше ви зможете достукатися до сердець користувачів.
Покажіть переваги
Щоб підвищити ймовірність того, що ваш клієнт прийме вигідне рішення про покупку, вам слід говорити з ним мовою переваг. Опис продукту – ідеальне середовище для такого типу формулювань. Однак варто робити це в природній, м’якій формі. Ніхто не любить напористих продавців.
Текст має бути збалансованим – переконливим і водночас вичерпним з точки зору інформації про продукт. Описуйте технічні моменти, думаючи про потреби одержувача. Максимально персоналізуйте свої твердження.
Використовуйте заклики до дії (CTA)
Заклик до дії (CTA) – це короткий слоган, покликаний спонукати користувача до дії. Він може бути сформульований будь-яким чином, залежно від бізнес-цілей компанії, про яку йдеться.
У випадку з описами товарів і послуг доцільно використовувати заклик до дії, який спонукає користувача здійснити покупку, наприклад, простий “Купити зараз!”, “Не відкладайте і замовте сьогодні!” або більш складне “Замовте до 12 години дня і отримаєте товар завтра!”.
Продуктовий копірайтер – чи потрібен він мені?
Як підприємець, ви, напевно, задаєтесь питанням, чи є сенс інвестувати у фахівця, чи краще створювати описи товарів самостійно, які, зрештою, ви добре знаєте. Створити цінний контент, який привертає увагу користувача і водночас впливає на його рішення про покупку, який, до того ж, буде видимим у пошуковій системі і не загубиться в натовпі з тисяч подібних, – завдання не з легких.
Варто довіритися людині, яка не тільки добре знає і вміє користуватися маркетинговими технологіями, але й володіє “легким дотиком” і даром завойовувати людей через написання текстів.
На що ще звернути увагу при виборі продуктового копірайтера?
Перш за все, від якості його виконання. Майте на увазі, що опис товару повинен бути поданий клієнту креативно, нестандартно, зі збереженням мовної коректності та головних постулатів SEO-копірайтингу.
Своєчасність також надзвичайно важлива. Інтернет-магазин часто вимагає великого обсягу тексту, і копірайтер повинен мати фізичну можливість впоратися з поставленим завданням у визначені терміни.
Підсумок
- У середовищі такої величезної конкуренції та швидкого зростання, як інтернет-магазини, товарний копірайтер стає все більш цінним письменником.
- Без цікавого, заснованого на фактах опису, який спонукає потенційного клієнта до покупки, підприємець не зможе досягти поставлених цілей з продажу, незважаючи на найкращу ціну та якість продукції.
- Варто довірити це непросте завдання тому, хто має досвід створення переконливого контенту.
Залишити відповідь