Правило 2 хвилин – що це таке і чи варто його застосовувати?
Правило 2-х хвилин допоможе вам краще організувати свій робочий час, хоча ви також можете застосувати його і в особистому житті. Це ефективний і надзвичайно простий метод, який дійсно працює. Він допоможе вам перестати прокрастинувати і краще використовувати свій день, що також позитивно вплине на ваше самопочуття. Що таке правило 2 хвилин і як воно може допомогти вам як копірайтеру?
Правило 2 хвилин – що це таке?
Правило 2 хвилин – негайно виконуйте будь-яке завдання, яке можна виконати не більше, ніж за 2 хвилини.
Так ви зможете уникнути накопичення обов’язків, які можуть викликати розчарування і перевантаження. Дуже часто буває так, що лише роздуми про те, чи варто виконувати завдання, займають більше часу, ніж його виконання. Ось чому не варто відкладати дрібні справи на потім, а робити їх на ходу. Так ви заощадите час і здобудете душевний спокій.
Правило 2 хвилин – це складова методу продуктивності Getting Things Done, який полягає у складанні та управлінні списком завдань і проектів шляхом визначення їх пріоритетності та поділу на менші підгрупи. Звичайно, вам не обов’язково впроваджувати весь метод GTD, щоб скористатися правилом 2 хвилин.
Що ви отримуєте, застосовуючи правило 2 хвилин?
Застосування правила двох хвилин принесе вам багато користі, особливо якщо ви схильні до прокрастинації, тобто відкладання обов’язків на потім.
У вас з’явиться більше часу для інших завдань, ви знизите рівень стресу, оскільки у вас буде менше справ «на думці». Крім того, ви підвищите рівень задоволеності собою.
Маленькі завдання можуть бути дуже підступними. Оскільки вони прості і здаються тривіальними, ми зазвичай вирішуємо не записувати їх у календар, а просто запам’ятовувати. Тим часом, тримати таку інформацію в голові може бути громіздко. Коли ви залишаєте в голові завдання, які потрібно виконати, ви навряд чи зможете достатньо сконцентруватися на інших обов’язках. Дрібні справи, відкладені на потім, будуть займати вашу голову доти, доки ви їх не виконаєте або не забудете про них взагалі.
Переваги правила 2 хвилин:
- зменшення стресу,
- задоволення від виконаної роботи,
- більша мотивація до дій,
- психологічне розвантаження.
Правило 2 хвилин у роботі копірайтера
Насамперед, потрібно скласти список завдань і оцінити час, який знадобиться для їх виконання.
Потім виокремте ті, які займуть у вас не більше 2 хвилин, і зробіть їх вручну. Таким чином, ваш список справ не буде переповнений, і ви будете більш спокійні. Ви отримали електронного листа? Відповідайте на нього, як тільки прочитаєте. Потрібно забронювати кімнату для зустрічі або обговорити важливе питання з клієнтом? Не відкладайте це на потім, зробіть короткий телефонний дзвінок і покінчіть з цим.
Правило 2 хвилин має бути адаптоване до вашої конкретної роботи та індивідуальних потреб. Ви можете почати застосовувати його відразу, ніякої спеціальної підготовки не потрібно.
Робота копірайтера досить специфічна, оскільки зазвичай вимагає великого творчого підходу. Написання цікавої статті або створення оригінального рекламного слогану – це діяльність, яка вимагає часу та зосередженості. Проте існують і невеликі завдання, які варто виконувати одразу.
Правило 2 хвилин – це ефективна техніка, яка може бути дуже корисною в роботі копірайтера, але не тільки. З ним ви зможете виконувати короткі завдання на льоту, роблячи свою роботу ефективнішою та досягаючи кращих результатів.
Підсумок
- Правило двох хвилин – негайно виконуйте будь-яке завдання, яке можна виконати не більше, ніж за 2 хвилини.
- Таким чином, ви економите час, знижуєте рівень стресу і отримуєте більше задоволення від роботи.
- Правило 2 хвилин – чудовий метод для людей, які борються з прокрастинацією.
- Метод 2 хвилин може допомогти вам як копірайтеру, так і тим, хто має іншу роботу.
Залишити відповідь