Охайність на робочому столі – чому це важливо?
Безлад на вашому столі – це безлад у вашій голові. Ось чому для вашої концентрації так важливо подбати про місце, де ви виконуєте свої обов’язки. Ви проводите багато часу на своєму робочому місці – незалежно від того, працюєте ви віддалено чи на місці. Тож як підтримувати порядок на робочому столі і чому це важливо?
Як підтримувати порядок на робочому столі?
Для того, щоб наші столи були охайними, ми повинні систематично доглядати за тим, що на них лежить.
З чого почати, коли накопичилася гора паперів, і ми вже можемо робити нотатки в пилюці на стільниці?
Переміщення речей і прибирання
Для початку витягніть усі речі з шухляд, зніміть їх зі стільниці та зробіть стіл порожнім. Так ви зможете ретельно прибрати його – витерти пил, використати дезінфікуючі рідини, вимити тумби. При цьому подбайте і про техніку, яка на ньому стоїть. Клавіатура і миша неодмінно потребують гідного очищення, монітор не повинен бути запиленим. Нехай ваш стіл виблискує чистотою.
Використання організаторів
Ви можете складати органайзери на охайній стільниці та в чистих шухлядах. Сьогодні ви можете легко знайти органайзери для документів, ручок, органайзери для шаф і т.д., які відповідають вашому інтер’єру і вашому смаку. Таким чином, кожна річ знайде своє місце.
Перебираємо всі речі та обираємо їх
Перед тим, як розкласти всі речі, ретельно перегляньте їх. Перевірте, чи всі ручки працюють. Якщо ви не користувалися чимось кілька місяців – або викиньте його, або запитайте, чи не потрібне воно комусь. Також перегляньте свої документи. Ви впевнені, що вони вам потрібні? Можливо, деякі з них мають бути в архіві або в іншого співробітника? Таке наведення порядку значно полегшить вам боротьбу з хаосом. Пам’ятайте одне правило: ніякої сентиментальності.
Створення приємного простору
Порядок на столі не є синонімом мінімалізму. Так, для когось лише чиста та порожня поверхня гарантує зосередженість. Але іншим може допомогти персоналізація робочого простору. Створіть простір, який заохочує вас до виконання щоденних обов’язків. Ви можете поставити на столі кілька рослин або прикріпити фотографію близьких людей чи щось, що вам особливо подобається. Особисті штрихи не означають безлад.
Встановлення правил для підтримання порядку
Встановіть конкретні правила, які допоможуть вам довше залишатися охайними. Що це можуть бути за правила? Наприклад:
- не їжте за робочим столом, якщо це можливо;
- визначте день на тиждень, коли ви будете витирати пил зі свого столу та обладнання/предметів, що на ньому знаходяться;
- дезінфікуйте клавіатуру та мишку принаймні раз на тиждень;
- після роботи залишайте свій стіл у такому стані, щоб він не відволікав вас наступного дня;
- класти все на свої місця.
Систематичність
Ключ до того, щоб залишатися організованим – це систематичність. Навіть якщо ви відчуваєте себе безсилим, дотримуйтесь домовленостей. Якщо ви триматимете свій стіл у порядку, вам не доведеться шукати потрібні речі, і ніщо не відволікатиме вас. Хвилинна забудькуватість – і ви знову потонете в паперах, а це нікому не на користь.
Принцип чистого столу
Правило чистого столу полягає в тому, що жодні документи, які містять особисту інформацію, не повинні знаходитися на вашому столі, коли вас там немає.
Ви повинні пам’ятати про захист персональних даних і секретів компанії, які не повинні потрапити до рук третіх осіб. Відкладайте документи у спеціально відведене місце, щойно відійдете від робочого столу. Це може здатися трудомістким, але це гарантує, що жодна стороння особа не побачить захищену інформацію.
Компанії повинні мати приміщення, де обробляються дані, і доступ до них має бути унеможливлений для сторонніх. Однак не секрет, що документи блукають офісом у робочий час. Саме тому так важливо дотримуватися правила “чистого столу” та зберігати персональні дані в безпеці.
Чому охайність на робочому місці має значення?
Охайний стіл – це не лише естетичний аспект, він також допомагає вам зосередитися і є частиною вашого професійного іміджу.
Чим охайніше ви будете виглядати, чим менше пилу і речей, які можуть вас відволікати, тим краще ви зможете сконцентруватися на своїх завданнях.
І тут також діє емпіричне правило: яким вас бачать, таким вас і пишуть. На жаль, легко скласти невтішну думку про свій професіоналізм, якщо ви постійно губите речі, а на столі стоїть кілька чашок недопитої кави.
Чим безладніше, тим важче щось знайти, що викликає непотрібний стрес, злість і затримує виконання ваших обов’язків.
Крім того, брудний стіл є проблемою для алергіків – якщо у вас немає проблем з цим, то для ваших колег, для яких пил є алергеном, це може стати кошмаром.
Таким чином, охайний стіл корисний для вас, вашої продуктивності та хороших взаємостосунків.
Підсумок
- Охайний стіл сприяє концентрації уваги та підвищує продуктивність.
- Систематичність у прибиранні та складанні речей також впливає на ваш професійний імідж.
- Пам’ятайте, що на вашому столі не повинно бути документів, які містять персональні дані та конфіденційну інформацію.
Залишити відповідь