Контент маркетингова кампанія – що це таке і які ефекти вона дає?
Сьогодні одним з елементів ефективної інтернет-реклами, безумовно, є контент-маркетинг. Його основна мета – створення цінного контенту, орієнтованого на конкретну аудиторію. Які ж особливості та переваги ефективних контент маркетингових кампаній? Пропонуємо вашій увазі!
Що таке контент маркетингова кампанія?
Кампанія контент-маркетингу – це спланована діяльність, що передбачає публікацію певного контенту, який має конкретну мету.
Вони можуть варіюватися від проведення однієї акції (створення електронної книги або семінару) до публікації тематичної серії (щорічний конкурс, відеосеріал).
Кампанія контент-маркетингу є частиною загальної контент-стратегії бренду і, як правило, спрямована на досягнення конкретної мети. Це може бути, наприклад, навчання аудиторії або підвищення впізнаваності бренду, хоча основною метою цих заходів зазвичай є збільшення продажів товарів або послуг.
Типи використаного контенту
Кампанія контент-маркетингу надає цінний контент у різних формах. До них відносяться, серед іншого:
- електронні книги,
- відео,
- подкасти,
- вебінари,
- конкурси,
- огляди,
- каталоги,
- кейси,
- серії статей у блозі,
- пости в соціальних мережах.
Письмові матеріали, безумовно, найпопулярніші, але з кожним роком все більше людей цінують короткі відео або подкасти.
Як створити хорошу контент маркетингову кампанію?
Щоб створити успішну маркетингову кампанію, послідовно виконайте ці кроки:
Визначте мету акції та форму проведення кампанії
Перш ніж розпочати процес створення контенту, потрібно знати, чого ви хочете досягти за допомогою нього. Визначення вашої мети допоможе вам обрати правильний формат кампанії та меседж, який вона нестиме. Наприклад, якщо ви хочете навчити своїх клієнтів, ви можете використати серію тематичних відео на YouTube, або якщо ви хочете підвищити впізнаваність бренду, ви можете організувати конкурс з призами.
Визначте цільову групу
Якщо ви хочете створити цінний контент для своїх клієнтів, корисно знати, хто насправді є вашою аудиторією. Такі речі, як стать, вік, місцезнаходження, інтереси тощо, будуть важливими. Таку інформацію можна отримати за допомогою аналітичних інструментів, таких як Google Analytics. Точне визначення вашої цільової аудиторії дозволить вам адаптувати мову вашої комунікації та канали охоплення, в яких присутня ваша аудиторія.
Вивчіть діяльність конкурентів та оцініть бюджет
Плануючи свою контент-маркетингову кампанію, вам неодмінно потрібно проаналізувати, що роблять ваші конкуренти. Це дозволить вам зорієнтуватися в ситуації в галузі та полегшить прийняття рішення про те, що включати, а чого уникати у вашому контенті. Можливо, на ринку існує прогалина, яку ви можете ефективно заповнити? Перш ніж починати діяти, вам також потрібно з’ясувати, який бюджет вам потрібен для реалізації вашої ідеї.
Плануйте свій графік публікацій
Для одноразових кампаній, таких як випуск електронної книги, вам, звичайно, слід встановити дату публікації. Однак, якщо ваша контент-маркетингова кампанія передбачає тематичну серію, вам потрібно продумати, коли ви будете публікувати кожну частину. Наприклад: ви можете публікувати щомісячну серію статей у своєму блозі у перший вівторок кожного місяця, а щорічне відео на YouTube про різдвяні подарунки вставляти в перший тиждень грудня. Графік заходів дозволить вам заздалегідь спланувати створення різних частин вашої кампанії.
Виберіть тему, яка підходить аудиторії
Повідомлення контент-маркетингової кампанії визначає зацікавленість або пасивність аудиторії, тому воно має бути адаптоване до потенційної аудиторії, а також до вашого бренду. Наприклад, якщо ви дієтолог, ви можете створити серію щомісячних статей у блозі з ідеями ланч-боксів для роботи – така серія буде корисною для ваших читачів і відповідатиме характеру вашого бренду.
Створюйте якісний контент
Після завершення попередніх кроків настав час підготувати контент. Він має бути простим, зрозумілим, але водночас наповненим цінною інформацією та оптимізованим. Для цього знадобляться добре підібрані ключові слова у випадку сайтів або хештеги в соціальних мережах, щоб ваша аудиторія могла знайти ваш контент в Інтернеті.
Публікуйте та просувайте свою контент маркетингову кампанію
Після того, як ви підготували та відшліфували свій контент з усіх боків, можна переходити до його публікації та подальшого поширення. Для цього можна використовувати безкоштовні та платні методи просування. Наприклад, ваша компанія підготувала електронну книгу про виведення плям з одягу, яку можна придбати виключно на сайті бренду. Якщо ви хочете просувати електронну книгу, ви можете використовувати соціальні медіа (наприклад, пости, відгуки, посилання на магазин в BIO) або платну рекламу (наприклад, Google Ads).
Виміряйте вплив вашої кампанії
Залежно від типу кампанії, що проводиться, слід скоригувати відповідні індикатори, які допоможуть виміряти ефективність проведених заходів. Ретельний аналіз дозволить відстежувати ефективність кампанії та постійно вносити зміни до плану для досягнення кращих результатів. Якщо ваша мета – продати електронну книгу, яка доступна на вашому сайті, ви можете встановити відповідну ціль в Google Analytics і вимірювати конверсії на цій основі.
Хороша кампанія контент-маркетингу – переваги
Проведення контент маркетингових кампаній має багато переваг, але найважливішими з них є:
- побудова відносин з аудиторією;
- створення або покращення іміджу бренду;
- збільшення відвідуваності сайту, що сприяє просуванню компанії;
- підвищення конверсії та залучення нових клієнтів;
- підвищення результатів продажів.
Контент маркетингова кампанія – відмінне рішення як для великих, так і для малих компаній, оскільки при правильному плануванні вона приносить багато переваг. Однак особливу роль він відіграє в секторі компаній, що пропонують товари та послуги.
Приклади популярних брендів
Як виглядають контент маркетингові кампанії популярних брендів?
IKEA
Шведський меблевий гігант завжди дбав про імідж. Тож не дивно, що він досяг такого успіху. Одним з елементів, які цінують споживачі, безумовно, є каталоги, що надають солідну дозу натхнення в дизайні інтер’єру. Крім того, компанія динамічно реагує на сучасні тенденції. Наприклад, вона опублікувала веселу інструкцію про те, як зробити вбрання з серіалу “Гра престолів” за допомогою килима.
NYX Cosmetics
Цікавою кампанією контент маркетингу є щорічна премія NYX Face Awards, організована косметичною лінією NYX від L’Oréal. Подія об’єднує широке коло учасників, включаючи відомих ютуберів та інфлюенсерів. Він передбачає виконання та запис оригінального макіяжу відповідно до теми. Переможця визначають глядачі.
Nike
Одним із прикладів ідеально реалізованої кампанії, безумовно, є бренд одягу Nike. За останні чверть століття він став лідером у світі спорту. Особливо запам’яталася серія рекламних відеороликів з апеляціями до різних емоцій споживачів та актуальних соціальних проблем.
Allegro
Контент маркетингова кампанія торгової платформи Allegro привернула багато уваги. В рамках своєї діяльності компанія створила серію різдвяних рекламних роликів у вигляді короткометражних фільмів-історій. Рекламні ролики натякають на різдвяний клімат і водночас є неймовірно зворушливими. Найпопулярнішим став ролик 2016 року під назвою “Англійська для початківців”, який набрав майже 20 мільйонів переглядів.
Підсумок
- Контент маркетингова кампанія – це спланована діяльність, що передбачає публікацію певного контенту.
- Серед найпоширеніших типів контенту – відео, електронні книги, конкурси або серії статей.
- Найважливішими перевагами успішної контент маркетингової кампанії є побудова позитивних відносин з аудиторією, створення іміджу бренду та підвищення результатів продажів.
Залишити відповідь