Fast content – що це таке і як ним користуватися?
Не так давно популярними були відеоблоги, статті в блогах, інструкції та тематичні відеоролики на YouTube тривалістю в кілька десятків хвилин. Сьогодні домінують соціальні мережі та швидкий контент. Дізнайтеся, що це таке і чому вам варто розглянути можливість його використання.
Що таке fast content?
Fast content – це швидкий, конкретний та інформаційно насичений контент хорошої якості.
Зазвичай вона передається у відеоформаті, позбавлена вступів і непотрібної нерозбірливості. Чудовими прикладами швидкого контенту є короткі відео (YouTube), ролики (Instagram) та історії (Instagram).
Як виглядали початки швидкого контенту?
Однією з платформ, яка започаткувала швидкий контент, вважається Snapchat, спільнота якого швидко обмінюється коротким контентом. Невдовзі після того, як Snapchat набув популярності, до цієї тенденції приєднався Instagram, а потім YouTube, WhatsApp, Facebook і TikTok. Сьогодні всі вищезгадані додатки дозволяють користувачам створювати короткі відео, що несуть певне повідомлення, призначене для конкретної аудиторії.
Швидкий контент отримав дуже позитивний відгук серед інтернет-користувачів. Це може бути пов’язано, серед іншого, з тим, що більшість людей в наш час живуть на бігу і під тиском своїх обов’язків не хочуть витрачати час на читання статей, ведення блогів або перегляд відеоблогів. Набагато привабливішою формою комунікації виявляються короткі відеоролики, які можна переглядати один за одним з різною метою.
Як застосовувати fast content?
Якщо ви хочете використовувати швидкий контент, перш за все, вам потрібно знати, який контент ви хочете донести до своєї аудиторії і яка ваша цільова група.
За допомогою швидкого контенту ви можете підвищити власну популярність і впізнаваність бренду. Ось кілька порад, як ефективно створювати швидкий контент:
- Обирайте відеоформат – він має найкращі шанси на охоплення.
- Намагайтеся робити відео не довше 10-30 секунд. Приблизно стільки часу користувачі додатків можуть витратити на ваш контент.
- Зверніть увагу на SEO – переконайтеся, що ваш опис є привабливим і містить ключові слова.
- Не забувайте про теги – на таких платформах, як Instagram, багато користувачів шукають цікавий контент за допомогою тегів.
- Використовуйте заклики до дії – включіть заклик до дії в опис або відео, щоб заохотити людей залишити коментар під відео або підписатися на профіль.
- Почніть цікаво і не затягуйте – навіть у коротких відео варто переконатися, що вони є цінними з самого початку. В інтернеті часто можна знайти відео, де тема цікава, але творець намагався зайняти глядачів і наповнив контент непотрібною інформацією, зробивши відео тривалістю в кілька хвилин. Більшість глядачів просто вимкнуть відео і підуть далі. Не перенапружуйтеся. Швидкий контент повинен бути коротким, інформативним і якісним.
Як правило, швидкий контент спрямований на створення довгострокових відносин з аудиторією.
Ось чому так важливо, щоб за допомогою контенту, який ви публікуєте, ви заохочували їх стежити за вашим акаунтом і залишати коментарі, велика кількість яких збільшить ваше охоплення в соціальних мережах.
Fast content – чи варто?
Якщо ви хочете розвивати свій особистий чи бізнес-бренд, то вам точно варто замислитися над створенням швидкого контенту. Соціальні мережі зараз є одним з основних постачальників маркетингового контенту. Якщо ви створюєте цінний, SEO-оптимізований контент, а також хочете зацікавити користувачів своїм профілем і змусити їх залишатися з вами довше, швидкий контент – це чудовий спосіб розширити охоплення.
Пам’ятайте також, що багато людей щодня переглядають ролики в Instagram або TikTok, щоб розслабитися після роботи або навчання. Можливо, вони натраплять на ваш швидкий контент саме зараз?
Підсумок
- Швидкий контент – це тренд, заснований на створенні та публікації короткого, але привабливого та цінного контенту.
- Створюючи швидкий контент, не забувайте про SEO, заклики до дії та ключові фрази, щоб збільшити охоплення.
- Зробіть так, щоб ваша аудиторія залишалася з вами довше. Запропонуйте їм цінну дозу інформації або розваг у короткому відео.
Залишити відповідь