Що таке ретаргетинг і як реалізувати його потенціал?
Електронні листи широко використовуються на різних етапах маркетингових кампаній. Вони дають змогу не лише презентувати пропозицію чи заохотити до користування, а й повернути втрачених відвідувачів сайту. В електронній комерції це стає можливим завдяки ретаргетингу, який дозволяє зв’язатися з анонімними користувачами вашого магазину і заохотити їх відвідати його знову.
E-mail retargeting – що це?
Email-ретаргетинг – це вид маркетингової кампанії та метод залучення клієнтів.
Його мета – надсилати персоналізовані електронні листи анонімним користувачам, які раніше відвідували ваш сайт.
Найчастіше використовується в сфері електронної комерції, дозволяючи повернути потенційних клієнтів, які з якихось причин вирішили не робити покупку і покинули магазин.
Зміст такого повідомлення залежить від того, як поводився користувач сайту. Якщо він додав товар до кошика, ви можете нагадати йому про необхідність завершити покупку. А якщо він просто переглядав пропозицію, ви можете надіслати йому рекламу обраного товару і таким чином вплинути на його рішення про покупку. Незалежно від того, яку форму має ретаргетинговий лист, його метою завжди є збільшення конверсій і продажів.
Запорукою успіху в цьому випадку є наявність великої бази розсилки. Тому найкраще просити користувачів ввести свою адресу якомога швидше – наприклад, при вході на сайт або на першому етапі процесу покупки. Подальша поведінка користувачів на сайті може бути проаналізована за допомогою збережених файлів cookie.
Схема ретаргетингу електронних листів виглядає наступним чином:
- Сайт відвідує анонімний інтернет-користувач.
- Ваші файли cookie зберігаються на сайті.
- Користувач залишає сайт.
- Користувачеві надсилається персоналізований електронний лист.
- Користувач повертається на сайт і виконує певну дію.
Навіщо використовувати ретаргетинг?
Email-ретаргетинг – один з найкращих способів повернути користувачів, які покинули сайт.
Її ефективність полягає в тому, що потенційному клієнту надсилається персоналізоване повідомлення з рекламою товарів, які його цікавлять. Це значно полегшує процес повернення такого користувача інтернету та оформлення замовлення.
Однак це не єдина перевага такої форми просування. Використовувати email-ретаргетинг варто ще й тому, що:
- повідомлення можна надіслати одразу після того, як користувач покинув сайт, коли він ще певною мірою зацікавлений у конкретному продукті, що дає змогу ефективніше заохотити його до повернення;
- листи можуть бути підготовлені заздалегідь (за певним сценарієм) і містити різноманітну інформацію, включаючи спеціальний контент, зображення, графіку, коди знижок тощо.;
- це ненав’язлива форма просування (на відміну від автоматично показуваної медійної реклами на сайті), яка не несе в собі жодних ризиків шкоди іміджу бренду або блокування AdBlock;
- кампанії цього типу обліковуються за допомогою моделей ефективності, тому власник сайту знає, за що він платить, і може ефективно контролювати свій рекламний бюджет.
Як підвищити ефективність кампанії з ретаргетингу?
Email-ретаргетинг може стати чудовим способом підвищити конверсію та дохід від продажів – варто лише дотримуватися кількох порад.
Щоб підвищити його ефективність, варто подбати про довший список розсилки та ознайомитися з найважливішими показниками, на основі яких можна буде проаналізувати результативність кампанії. До них відносяться коефіцієнти конверсії, кліків та відкриттів.
Більше того, якщо ви хочете досягти успіху з email-ретаргетингом:
- створюйте максимально персоналізовані повідомлення – так потенційні клієнти почуватимуться особливими і з більшою ймовірністю повернуться на ваш сайт;
- надсилайте листи як після першого, так і після другого візиту – терпіння окупається, особливо якщо ви нагадуєте потенційним клієнтам про товари, якими вони цікавляться, або надаєте їм коди на знижку;
- нагадуйте про покинутий кошик – можливо, клієнт покинув сайт, бо його щось відволікло, але він із задоволенням завершить замовлення пізніше;
- не забувайте про постійних користувачів – за допомогою вигідної акції або коду на знижку ви можете заохотити їх знову завітати до вашого магазину;
- розсилайте повідомлення про нові товари або знижки, навіть якщо попередні листи не мали ефекту – можливо, краща пропозиція переконає потенційного клієнта зробити покупку.
Підсумок
- Ретаргетинг електронної пошти передбачає надсилання повідомлень інтернет-користувачам, які раніше відвідували сайт.
- Кампанії ретаргетингу найчастіше проводяться в індустрії e-commerce, надаючи підтримку власникам інтернет-магазинів.
- Це метод, який дозволяє нагадати клієнту про покинутий кошик або навіть прорекламувати товар, яким він раніше цікавився.
- За допомогою ретаргетингу ви можете покращити конверсію та збільшити продажі ненав’язливим способом.
- Запорукою успішного ретаргетингу є наявність великої бази підписників і створення привабливих, персоналізованих повідомлень.
Залишити відповідь