Що таке ретаргетинг і як реалізувати його потенціал?

Зміст

Електронні листи широко використовуються на різних етапах маркетингових кампаній. Вони дають змогу не лише презентувати пропозицію чи заохотити до користування, а й повернути втрачених відвідувачів сайту. В електронній комерції це стає можливим завдяки ретаргетингу, який дозволяє зв’язатися з анонімними користувачами вашого магазину і заохотити їх відвідати його знову.

E-mail retargeting – що це?

Email-ретаргетинг – це вид маркетингової кампанії та метод залучення клієнтів.

Його мета – надсилати персоналізовані електронні листи анонімним користувачам, які раніше відвідували ваш сайт.

Найчастіше використовується в сфері електронної комерції, дозволяючи повернути потенційних клієнтів, які з якихось причин вирішили не робити покупку і покинули магазин.

Зміст такого повідомлення залежить від того, як поводився користувач сайту. Якщо він додав товар до кошика, ви можете нагадати йому про необхідність завершити покупку. А якщо він просто переглядав пропозицію, ви можете надіслати йому рекламу обраного товару і таким чином вплинути на його рішення про покупку. Незалежно від того, яку форму має ретаргетинговий лист, його метою завжди є збільшення конверсій і продажів.

Запорукою успіху в цьому випадку є наявність великої бази розсилки. Тому найкраще просити користувачів ввести свою адресу якомога швидше – наприклад, при вході на сайт або на першому етапі процесу покупки. Подальша поведінка користувачів на сайті може бути проаналізована за допомогою збережених файлів cookie.

Схема ретаргетингу електронних листів виглядає наступним чином:

  1. Сайт відвідує анонімний інтернет-користувач.
  2. Ваші файли cookie зберігаються на сайті.
  3. Користувач залишає сайт.
  4. Користувачеві надсилається персоналізований електронний лист.
  5. Користувач повертається на сайт і виконує певну дію.

Навіщо використовувати ретаргетинг?

Email-ретаргетинг – один з найкращих способів повернути користувачів, які покинули сайт.

Її ефективність полягає в тому, що потенційному клієнту надсилається персоналізоване повідомлення з рекламою товарів, які його цікавлять. Це значно полегшує процес повернення такого користувача інтернету та оформлення замовлення.

Однак це не єдина перевага такої форми просування. Використовувати email-ретаргетинг варто ще й тому, що:

  • повідомлення можна надіслати одразу після того, як користувач покинув сайт, коли він ще певною мірою зацікавлений у конкретному продукті, що дає змогу ефективніше заохотити його до повернення;
  • листи можуть бути підготовлені заздалегідь (за певним сценарієм) і містити різноманітну інформацію, включаючи спеціальний контент, зображення, графіку, коди знижок тощо.;
  • це ненав’язлива форма просування (на відміну від автоматично показуваної медійної реклами на сайті), яка не несе в собі жодних ризиків шкоди іміджу бренду або блокування AdBlock;
  • кампанії цього типу обліковуються за допомогою моделей ефективності, тому власник сайту знає, за що він платить, і може ефективно контролювати свій рекламний бюджет.

Як підвищити ефективність кампанії з ретаргетингу?

Email-ретаргетинг може стати чудовим способом підвищити конверсію та дохід від продажів – варто лише дотримуватися кількох порад.

Щоб підвищити його ефективність, варто подбати про довший список розсилки та ознайомитися з найважливішими показниками, на основі яких можна буде проаналізувати результативність кампанії. До них відносяться коефіцієнти конверсії, кліків та відкриттів.

Більше того, якщо ви хочете досягти успіху з email-ретаргетингом:

  • створюйте максимально персоналізовані повідомлення – так потенційні клієнти почуватимуться особливими і з більшою ймовірністю повернуться на ваш сайт;
  • надсилайте листи як після першого, так і після другого візиту – терпіння окупається, особливо якщо ви нагадуєте потенційним клієнтам про товари, якими вони цікавляться, або надаєте їм коди на знижку;
  • нагадуйте про покинутий кошик – можливо, клієнт покинув сайт, бо його щось відволікло, але він із задоволенням завершить замовлення пізніше;
  • не забувайте про постійних користувачів – за допомогою вигідної акції або коду на знижку ви можете заохотити їх знову завітати до вашого магазину;
  • розсилайте повідомлення про нові товари або знижки, навіть якщо попередні листи не мали ефекту – можливо, краща пропозиція переконає потенційного клієнта зробити покупку.

Підсумок

  • Ретаргетинг електронної пошти передбачає надсилання повідомлень інтернет-користувачам, які раніше відвідували сайт.
  • Кампанії ретаргетингу найчастіше проводяться в індустрії e-commerce, надаючи підтримку власникам інтернет-магазинів.
  • Це метод, який дозволяє нагадати клієнту про покинутий кошик або навіть прорекламувати товар, яким він раніше цікавився.
  • За допомогою ретаргетингу ви можете покращити конверсію та збільшити продажі ненав’язливим способом.
  • Запорукою успішного ретаргетингу є наявність великої бази підписників і створення привабливих, персоналізованих повідомлень.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

12.12.2024 SEO
11.12.2024 Маркетинг
10.12.2024 SEO
09.12.2024 SEO
06.12.2024 SEO
05.12.2024 Маркетинг
04.12.2024 Маркетинг
03.12.2024 Маркетинг
02.12.2024 Маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу