Digital marketing в двох словах – що потрібно знати?

Зміст

Ви заснували бізнес, маєте інтернет-магазин, працюєте маркетологом чи, можливо, просто ведете блог, твіттер чи канал на YouTube? Незалежно від того, в якій галузі ви працюєте або яку функцію виконуєте, цифровий маркетинг – це відповідь на питання, яке хвилює кожного: як я можу виділитися серед конкурентів?

Digital marketing – визначення терміну

Digital marketing, у вільному перекладі – цифровий маркетинг, охоплює всі маркетингові методи, які можуть бути використані для реклами продуктів або послуг через цифрові канали.

Ці канали включають, але не обмежуються ними: пошукові системи, сайти, соціальні мережі та мобільні додатки. Використовуючи ці інструменти, цифровий маркетинг дозволяє компаніям просувати свої товари, послуги та бренди в Інтернеті.

Щоб реалізувати весь потенціал цифрового маркетингу, маркетологи повинні знайти свій шлях у величезному і складному світі крос-канального маркетингу, щоб виявити стратегії, які мають найбільший вплив у так званому маркетингу залучення. Залучаючи клієнтів у цифровому середовищі, ви підвищуєте впізнаваність бренду, стаєте лідером галузі та підносите свою компанію на п’єдестал, коли аудиторія готова купувати.

Крім того, маркетологи повинні впроваджувати омніканальну стратегію (діяльність, спрямовану на забезпечення взаємозв’язку між усіма каналами охоплення клієнтів), яка дозволяє збирати цінну інформацію про поведінку цільової аудиторії, відкриваючи при цьому двері для нових методів її залучення. Ця діяльність також позитивно впливає на утримання існуючих клієнтів.

У майбутньому можна очікувати на подальше збільшення різноманітності пристроїв, що носяться (наприклад, смарт-годинників), доступних для споживачів. Forbes також прогнозує, що соціальні медіа стануть все більш розмовними у сфері B2B, відеоконтент буде вдосконалюватися для пошукової оптимізації (SEO), а маркетинг електронною поштою стане ще більш персоналізованим.

Інструменти та канали цифрового маркетингу

Інтернет-маркетинг охоплює широку мережу цифрових каналів, з якими взаємодіє клієнт. Щоб правильно використовувати потенціал усіх онлайн-каналів, потрібно знати і розуміти, як працює кожен з них.

Ось найважливіші інструменти та канали цифрового маркетингу:

Платний пошук (paid search)

Платний пошук, або найчастіше реклама з оплатою за клік (PPC), – це спонсоровані результати вгорі або збоку сторінки результатів пошукової видачі (SERP). Плата стягується щоразу, коли користувач натискає на оголошення. Оголошення цього типу в першу чергу націлені на аудиторію, яка шукає конкретні продукти або послуги.

Вони можуть бути дуже ефективними, оскільки ґрунтуються на даних, отриманих з поведінки користувачів в Інтернеті, і використовуються для збільшення трафіку на сайті шляхом показу релевантних оголошень потрібним користувачам у потрібний час. Ця реклама також включає в себе ретаргетинг, що означає, що залежно від дій клієнтів, інструменти автоматизації маркетингу можуть створювати унікальну, персональну крос-платформну рекламу.

Пошукова оптимізація (SEO)

SEO (пошукова оптимізація) – це процес оптимізації контенту, охоплення, а також технічних аспектів сайту таким чином, щоб сторінки з’являлися вгорі результатів органічного пошуку за певним набором ключових слів. Використання SEO може ефективно збільшити кількість відвідувачів вашого сайту.

У той час як PPC і ретаргетинг – це платні заходи, які дають швидкі результати, збільшення органічного трафіку за рахунок оптимізації вашого сайту – це довгостроковий процес. Тим не менш, варто інвестувати свій час і енергію в цей процес, оскільки він має величезний вплив на пошукові рейтинги і, отже, на загальний трафік вашого сайту.

Використовуючи правильні ключові слова і фрази, ви можете значно підвищити свою видимість і розпочати тривалі і довгострокові відносини з клієнтами. Ефективні SEO-стратегії мають величезний вплив на цифрові маркетингові кампанії, оскільки видимість – це перший крок до встановлення довготривалих відносин з клієнтами.

Контент маркетинг (content marketing)

Ефективний контент маркетинг не є рекламним, а радше слугує для навчання та натхнення споживачів, які шукають інформацію. Коли ви пропонуєте відповідний вашій аудиторії контент, ви стаєте авторитетом, експертом, лідером думок і надійним джерелом інформації, що зменшує ймовірність того, що інші маркетингові зусилля будуть втрачені.

В епоху самокерованого покупця контент маркетинг приносить втричі більше потенційних клієнтів, ніж платна пошукова реклама, тому він вартий додаткових зусиль і часу.

Маркетинг у соціальних мережах (social media marketing)

Ключ до успішного маркетингу в соціальних мережах виходить далеко за межі простої наявності активних акаунтів на таких сайтах. Вам також потрібно вплести соціальні елементи в кожен аспект ваших маркетингових зусиль, щоб створити якомога більше можливостей для обміну інформацією між людьми.

Чим більше ваша аудиторія буде натхненна взаємодіяти з вашим контентом, тим більша ймовірність того, що вона поділиться ним, потенційно надихнувши своїх колег стати клієнтами.

E-mail marketing

Вже понад два десятиліття електронна пошта залишається найшвидшим і найпрямішим способом донести до клієнтів ключову інформацію. Сьогодні, щоб email-кампанії були успішними, вони повинні бути надзвичайно цікавими, релевантними, інформативними та розважальними, щоб не загубитися у поштових скриньках клієнтів.

Щоб бути успішними, ваші маркетингові мейли повинні відповідати п’яти ключовим характеристикам. Вони мають бути:

  • достовірними,
  • релевантними,
  • розмовними,
  • скоординованими між каналами,
  • стратегічними.

Мобільний маркетинг (mobile marketing)

Ви носите мобільні пристрої в кишені, кладете їх поруч з ліжком і постійно користуєтеся ними протягом дня. Це робить мобільний маркетинг надзвичайно важливим – ⅔ споживачів здатні пригадати конкретний бренд, який вони бачили на мобільних пристроях протягом останнього тижня. Такий маркетинг також є дуже диференційованим, враховуючи його інтимний характер. SMS, MMS та вбудований маркетинг – це всі варіанти охоплення клієнтів на їхніх пристроях, але окрім цього, вам потрібно розглянути можливість координації ваших маркетингових зусиль з іншими каналами цифрового маркетингу.

Автоматизація маркетингу (marketing automation)

Автоматизація маркетингу – це інтегральна платформа, яка пов’язує весь цифровий маркетинг воєдино. Без неї ваші кампанії будуть схожі на незавершений пазл з відсутнім шматочком. Програмне забезпечення для автоматизації маркетингу впорядковує та автоматизує маркетингові завдання та робочі процеси, вимірює результати та розраховує ROI (рентабельність інвестицій) ваших цифрових кампаній, допомагаючи вам швидше зростати в доходах.

Автоматизація маркетингу може допомогти вам отримати цінну інформацію про те, які програми працюють, а які ні, а також надати метрики, які дозволять вам говорити про ваші зусилля в цифровому маркетингу в контексті ефективності вашої компанії.

Після того, як ви вирішили, які канали найкраще допоможуть вам розвивати свій бізнес, вам потрібно подумати про створення належної стратегії онлайн-маркетингу, адже без неї в компанії запанує хаос, і ви не знатимете, які ваші цілі.

Створення покрокової стратегії цифрового маркетингу

Почніть планувати свою стратегію онлайн-маркетингу з визначення аудиторії та цілей, а потім встановіть метрики для забезпечення постійного вдосконалення.

Ідентифікація та сегментація клієнтів

Сьогодні клієнти очікують персоналізованого досвіду на кожній точці контакту. Щоб досягти цього, важливо розуміти їхні демографічні, поведінкові та технологічні характеристики, а також те, як відповідати на їхні запитання та проблеми.

Постановка цілей і стратегія вимірювання

Використовуйте інформацію про аудиторію, щоб визначити персони та отримати чітке уявлення про їхній шлях продажів, щоб встановити цілі та стратегії вимірювання. Важливими показниками є кількість показів, охоплення, кліки, коефіцієнт кліків (CTR), коефіцієнт залучення, конверсії, вартість ліда (CPL), вартість тисячі показів (CPM), а також внутрішні показники, такі як рентабельність інвестицій (ROI), рентабельність рекламних витрат (ROAS), атрибуція першого та мультитач та довічна цінність клієнта (LCV).

Рекламні технології та конфігурація каналів

Ознайомлення з рекламними технологіями може зайняти певний час, тому перед початком роботи переконайтеся, що у вас є відповідні платформи управління даними (DMP), платформи на стороні попиту (DSP), платформи на стороні пропозиції (SSPS) та біржі оголошень. Зберіть команду, повідомте кожному про цілі та покажіть, як їхні канали вписуються в загальний цифровий маркетинговий мікс.

Запуск та оптимізація

Цифровий маркетинг можна використовувати для залучення, підтримки, формування лояльності клієнтів і створення бренду. Регулярно аналізуйте показники, щоб знати, де ви досягли успіху, а над чим потрібно працювати, щоб стати лідером у сфері з високим рівнем впливу та попиту.

Підсумок

  • Цифровий маркетинг – це просування брендів для зв’язку з потенційними клієнтами в Інтернеті за допомогою всіх форм цифрової комунікації.
  • Існує кілька каналів цифрової комунікації. Серед них, зокрема, платні результати пошуку, соціальні мережі або SEO.
  • Окрім вибору правильних каналів, необхідно створити відповідну стратегію цифрового маркетингу, щоб максимально точно залучити потрібну аудиторію.
  • Елементи стратегії включають сегментацію ринку, створення цілей стратегії, конфігурацію, запуск та оптимізацію.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

12.12.2024 SEO
11.12.2024 Маркетинг
10.12.2024 SEO
09.12.2024 SEO
06.12.2024 SEO
05.12.2024 Маркетинг
04.12.2024 Маркетинг
03.12.2024 Маркетинг
02.12.2024 Маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу