Що таке контекстний маркетинг і навіщо його використовувати?

Зміст

Змістовний, цінний і лінгвістично досконалий контент – це ключ до цифрової присутності. Однак важливо також забезпечити, щоб він відповідав потребам конкретної цільової групи і публікувався вчасно. Саме тут з’являється концепція контекстного маркетингу – розуміння цього методу просування та правильне застосування його на практиці допоможе вам досягти успіху.

Що таке контекстний маркетинг? Визначення та приклади

Context marketing (або контекстний маркетинг) – це надання потрібного контенту потрібним людям у потрібний час.

Це може звучати дещо незграбно, але це найкраще визначає цей вид рекламної діяльності – дотримання цих трьох умов принесе вам багато переваг, включаючи збільшення продажів ваших товарів чи послуг.

Отже, в той час як контент-маркетинг дозволяє надавати потенційним клієнтам якісний контент, контекст-маркетинг дає змогу поширювати його серед потрібної аудиторії та в потрібний час. Ці два методи чудово доповнюють один одного, і один не може бути ефективним без іншого.

Кожен стикається з контекстним маркетингом щодня, оскільки його охоче використовують професіонали в галузі реклами. Вони підлаштовують представлений контент під ваші індивідуальні особливості, вподобання та поведінку. При цьому враховується ваше місцезнаходження, поточні тренди і, звичайно, контекст ситуації (наприклад, чи шукаєте ви товари в магазині, чи відвідуєте профіль компанії в соціальних мережах, чи користуєтеся додатком).

Приклад

Заходи контекстного маркетингу включають:

  • надсилання електронних листів-нагадувань про товари, залишені в кошику, або повідомлення про наявність додаткових товарів (наприклад, шоломів або окулярів, якщо клієнт раніше купував у магазині велосипед);
  • пропозиція придбати товари, схожі на ті, якими раніше цікавився покупець – наприклад, у вигляді банерів, що з’являються на зовнішніх сайтах;
  • показ рекламних повідомлень на основі місцезнаходження користувача – наприклад, сповіщення про відкриті ресторани поблизу поточного місцезнаходження користувача.

Як здійснювати контекстну рекламу?

Якщо ви хочете вести ефективну діяльність у контекстному маркетингу, вам потрібно звернути увагу на 4 ключові моменти.

Профіль отримувача

Якщо ви хочете адаптувати контент до потреб та очікувань ваших клієнтів, вам потрібно спочатку познайомитися з ними ближче. Перш за все, варто з’ясувати:

  • хто він або вона? (мають значення, зокрема, стать, вік, професія, освіта чи місце проживання);
  • що його/її цікавить? (які сайти він відвідує або який контент привертає його увагу?);
  • які його/її купівельні вподобання? (які товари він/вона переглядав(ла) на сайті або які додавав(ла) до кошика, але з якихось причин не завершив(ла) транзакцію?).

Для того, щоб відповісти на ці питання, доцільно провести маркетингове дослідження і використовувати відповідні аналітичні інструменти, такі як безкоштовний Google Analytics, який збирає інформацію про користувачів вашого сайту і може стати відмінною відправною точкою для створення профілю аудиторії.

Якість і стиль спілкування

Як ми вже згадували раніше, контент-маркетинг йде пліч-о-пліч з контекстним маркетингом, тому те, який контент ви представляєте потенційному клієнту, матиме величезний вплив на рішення, які він прийме. Тому переконайтеся, що будь-які повідомлення, які ви надсилаєте своїй аудиторії, є цінними, змістовними та несуть відчутну користь. Більше того, адаптуйте їх до конкретного місця, де вони публікуються (контент на веб-сайті, у Facebook або надісланий електронною поштою матиме різну форму).

І не забувайте про відповідний стиль спілкування – наприклад, до підлітків слід звертатися інакше, ніж до людей старшого віку. Звертайте увагу на контекст, щоб ваші рекламні повідомлення були релевантними і заохочували людей скористатися вашою пропозицією, а не відлякували їх.

Канал комунікації

Стратегія контекстного маркетингу може бути реалізована кількома способами. Найпоширеніші з них – електронна пошта, реклама на зовнішніх порталах, геотаргетинг і соціальні мережі.

Якщо ви хочете досягти успіху і переконатися, що ваш контент досягне якомога більшої кількості потенційних клієнтів, покладайтеся на кілька каналів одночасно. Публікуйте якісний контент на своєму сайті та в блозі, ведіть акаунт у Facebook чи Instagram, використовуйте можливості email-маркетингу, Google Ads та ремаркетингу.

Сучасні тенденції

Маркетинг у реальному часі є невід’ємною частиною контекстного маркетингу. Відстежуючи та реагуючи на сучасні тенденції, ви можете створювати ефективний контент, який не тільки краще просуває вашу пропозицію, але й стає активним учасником цифрового життя вашої аудиторії.

Більше того, за допомогою RTM ви викличете позитивні емоції та привернете увагу багатьох потенційних клієнтів.

Контекстний маркетинг – ключові переваги для вашого бізнесу

Контекстний маркетинг у поєднанні з якісним контентом може стати способом зростання для будь-якої компанії – незалежно від розміру чи галузі, яку вона представляє.

Дотримуючись наведених вище порад:

  • ви підвищите привабливість вашої пропозиції та зробите її більш ефективною для просування – великий крок до залучення більшої кількості клієнтів та примноження прибутку;
  • збережете добрі стосунки з поточними клієнтами та підвищите їхню довіру, що принесе відчутний ефект у майбутньому;
  • сформувати позитивний імідж бренду та забезпечити належне сприйняття вашого бренду на ринку;
  • виділитися серед конкурентів і підвищити свої шанси на більш ефективну конкуренцію навіть з великими брендами.

Правильно реалізована стратегія контекстного маркетингу вимагає часу, відданості та фінансових інвестицій, але вона приносить відмінні результати. Тому варто задуматися про її впровадження!

Підсумок

  • Контекстний маркетинг – це надання потрібного контенту потрібним людям у потрібний час.
  • Якісний контент нерозривно пов’язаний з контекстним маркетингом – це те, що дозволяє ефективно просувати вашу пропозицію на різних онлайн-майданчиках.
  • У контекстному маркетингу першорядне значення має знайомство з вашим потенційним клієнтом і адаптація стилю комунікації до нього.
  • Електронна пошта, соціальні мережі, геотаргетинг і маркетинг в реальному часі – все це варто використовувати у вашій стратегії контекстного маркетингу.
  • Збільшення прибутку, зміцнення довіри клієнтів і створення позитивного іміджу бренду – це лише деякі з переваг контекстного маркетингу.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

31.01.2025 Поради
30.01.2025 Поради
29.01.2025 Поради
28.01.2025 Поради
27.01.2025 Маркетинг
23.01.2025 Копірайтинг
22.01.2025 Контент маркетинг
21.01.2025 Копірайтинг
20.01.2025 SEO

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу