Правило „two man rule” у копірайтингу – які переваги воно дає?

Зміст

Помилки в копірайтингу часто рівнозначні втраті дорогоцінного часу, меншому заробітку або пошкодженню вашого іміджу. Тому варто поцікавитися ”two man rule”, інакше кажучи, ”правилом двох осіб”. Що ми знаємо про нього? Які переваги його застосування? У цьому посібнику ви дізнаєтеся все, що вам потрібно знати.

Правило „two man rule” – що це таке?

«Two man rule» – це принцип, покликаний гарантувати найвищий рівень безпеки для критично важливих видів діяльності або матеріалів.

Це означає, що виконання потенційно небезпечних операцій передбачає згоду щонайменше двох уповноважених осіб. «Правило двох осіб» – поширена практика безпеки, яка використовується, наприклад, при випробуванні ядерної зброї, в лабораторіях або банках, а також у багатьох компаніях.

Це правило, хоча його визначення не вказує на це, також цілком застосовне до створення та перевірки контенту.

„Two man rule” у копірайтингу – що це таке?

Правило двох людей у копірайтингу означає, що кожен текст перевіряється двома людьми.

Це гарантує, що контент буде ретельно проаналізовано перед тим, як його буде надіслано клієнту або опубліковано. Зазвичай застосування цього принципу передбачає, що призначена особа перевіряє тексти конкретного автора. Це дає змогу виявити більше помилок, як мовних, так і логічних. Звичайно, коректор повинен бути обізнаним у предметі, який висвітлював автор. Таким чином, він зможе перевірити, чи є написаний текст достовірним.

Чи варто застосовувати „two man rule” до копірайтингу?

Відповідно до того, що ми вже написали вище, легко зробити висновок, що правило двох осіб варто застосовувати. З яких конкретних причин?

  • Вища якість тексту – якщо певний фрагмент контенту перевіряють щонайменше двоє людей, швидше за все, вони виявлять набагато більше лінгвістичних помилок. Таким чином, текст виглядатиме набагато професійніше в очах одержувача.
  • Менший ризик помилок – автор тексту може несвідомо припуститися тієї чи іншої мовної або фактичної помилки. Друга людина, перевіряючи контент, здатна знайти недоліки, які автор не зміг би помітити на етапі створення. Саме цей метод ми використовуємо в Content Writer, де кожен текст перевіряє досвідчений коректор, перш ніж відправити його клієнту.
  • Підвищення довіри аудиторії – добротний текст, вільний від усіх видів помилок, привертає увагу аудиторії. Він не тільки викликає інтерес, але й підвищує довіру до автора. Це особливо важливо для маркетингових текстів, оскільки сприяє підвищенню продажів.
  • Уникнення порушення авторських прав – контроль контенту другою особою дає можливість перевірити, чи не привласнив автор незаконно текст, про який йде мова. Це важливо, щоб не наражати себе на серйозні наслідки.

Як ви застосовуєте правило двох осіб у копірайтингу?

„Two person rule” матиме бажаний ефект, якщо ви будете застосовувати його правильно. На що потрібно звернути увагу, коли ви хочете застосувати це правило на практиці?

  • Вибір правильної людини для вичитки контенту – людина, яка буде вичитувати авторську роботу, повинна мати відповідну компетенцію та досвід для цього. Найкраще обирати людину, яка добре знайома з тематикою, в якій готується текст. Таким чином, він зможе перевірити контент не лише з точки зору мови, але й з точки зору змісту.
  • Встановлення часових рамок для перевірки контенту – відповідні часові рамки дозволяють безперешкодно вичитувати текст, що впливає на ефективну роботу між двома людьми.
  • Складіть список інструкцій для перевірки контенту – заздалегідь визначивши методи перевірки тексту, ви уникнете проблем під час вичитування. Це мінімізує неточності. Тут також варто підготувати перелік інструментів, які полегшать перевірку контенту.

Як впливає „two man rule” на копірайтинг?

Застосування правила двох людей має дуже сильний вплив на копірайтинг. Воно дозволяє створювати більш якісний контент.

Цей метод працює практично для будь-якої творчої роботи. У випадку з копірайтингом ви можете розраховувати на те, що створений вами контент буде позбавлений помилок, яких ви не помічаєте, коли пишете або вичитуєте самі.

„Two person rule” робить текст зрозумілішим для аудиторії, оскільки друга особа перевіряє, чи не є те, що хоче донести автор, надто складним. Чітке написання тексту має вирішальне значення для успіху, оскільки дозволяє охопити більшу кількість читачів.

Крім того, варто зазначити, що копірайтинг, який використовує „правило двох осіб”, стає більш достовірним. Автори уникають ризику дублювання дезінформації, якої, на жаль, багато в Інтернеті.

Чи зміцнює правило двох осіб довіру серед клієнтів?

Прочитавши весь наш посібник, відповідь, ймовірно, вже прийшла до вас. Правило двох осіб будує довіру серед аудиторії контенту копірайтерів з кількох причин. Завдяки додатковій перевірці одержувачі мають можливість взаємодіяти з достовірним контентом, вільним від мовних або фактичних помилок. Текст стає професійним та унікальним.

Все це викликає у клієнтів бажання читати галузевий блог, користуватися послугами компанії або купувати її продукцію. Як відомо, створення гарного іміджу, особливо в маркетинговому копірайтингу, має величезне значення.

Підсумок

  • Правило „two man rule” у копірайтингу полягає у подвійній перевірці контенту. Це гарантує, що текст не містить лінгвістичних або логічних помилок.
  • Важливо, щоб людина, яка перевіряє контент, мала достатньо знань і досвіду, щоб знайти більше помилок.
  • Завдяки „two man rule” тексти копірайтерів стають більш надійними, що формує довіру серед аудиторії.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

12.12.2024 SEO
11.12.2024 Маркетинг
10.12.2024 SEO
09.12.2024 SEO
06.12.2024 SEO
05.12.2024 Маркетинг
04.12.2024 Маркетинг
03.12.2024 Маркетинг
02.12.2024 Маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу