Стіна тексту – що це таке і як її уникнути?

Існує кілька золотих правил створення текстів для інтернету. Перш за все, контент повинен бути змістовним, цінним для аудиторії та належним чином поданим. Однак більшість авторів зосереджуються на перших двох пунктах, забуваючи, наскільки важливою є читабельність статей. Як наслідок, вони припускаються простих помилок, які впливають на популярність та впливовість публікації. Одна з них – стіна тексту, яка ефективно відштовхує читачів. Дізнайтеся, як цього уникнути і таким чином зробити свої статті набагато привабливішими!
Стіна тексту – найбільший ворог читабельності
Шукаючи інформацію в мережі, сучасний інтернет-користувач зазвичай сканує тексти. Це займає менше часу, ніж читання від палітурки до палітурки, і дозволяє легше знайти те, що є найбільш актуальним для нього. З цієї причини роль кожного автора полягає в тому, щоб створювати статті, які можна сканувати оком і форма подачі яких спонукатиме потенційного читача заглибитися у зміст. Один із ключів до успіху – усунути стіну тексту. Що це таке?
Стіна тексту – це великий блок речень, написаних в одній послідовності, які ніяк не розділені і не виділені.
Створюючи статтю, автор забуває включати абзаци, не використовує підзаголовки і, крім того, часто використовує занадто дрібний шрифт. В результаті виходить нечитабельний текст, який ніхто не захоче читати. А якщо й захоче, то витратить занадто багато часу, щоб знайти цікавий для нього контент.
Що можна зробити, щоб позбутися стіни тексту? 5 способів
Позбутися стіни тексту не є складним завданням – просто скористайтеся наведеними нижче методами, щоб зробити вашу статтю візуально привабливою і заохотити більше людей прочитати її.
Абзаци
Це, звичайно, найкращий спосіб “знести” стіну тексту. Поділ контенту на кілька абзаців, в кожному з яких ви викладете окрему думку, не тільки зробить його більш читабельним, але й більш динамічним. Що в результаті? Одержувачу буде набагато легше читати і знаходити цінну інформацію.
Підзаголовок
Вони відіграють подібну роль до абзаців, організовуючи зміст і полегшуючи читачеві пошук цінної інформації. Підзаголовки гарантують, що текст не перевантажує і не втомлює очі читача. Як часто слід додавати заголовки? Їх кількість залежить від типу, тематики та структури статті, але рекомендації YoastSEO рекомендують використовувати їх кожні 250-350 слів, або від 1 250 до 2 100 символів з пробілами.
Маркери та нумеровані списки
Вони також роблять статтю більш привабливою, і стіна тексту більше не є проблемою. Це чудовий спосіб організувати або донести до читача найважливішу інформацію – бачачи короткі підрозділи, читачеві не потрібно продиратися крізь десятки повторюваних складних речень.
Фотографії та графіка
Вони дозволять читачеві відпочити від потоку слів і зроблять контент набагато привабливішим для нього. Використання зображень і графіки, а також діаграм, інфографіки або екранів також сигналізує глядачеві про те, що на створення статті було витрачено багато часу, і тому її варто прочитати.
Бокси
Він ідеально підходить для сайтів компаній – особливо там, де представлена історія компанії або її пропозиції. Розбиваючи довгий контент на окремі блоки, які вигадливо скомпоновані для створення привабливої “мозаїки”, ви не лише заохочуєте читачів до читання текстів, а й дбаєте про візуальний рівень вашого сайту.
Уникнути стіни тексту – про що ще варто подбати?
Якщо ви хочете представити свої тексти належним чином, не забувайте використовувати розбірливі шрифти відповідних розмірів і виділяти найважливіші слова або речення (жирним шрифтом, курсивом або підкресленням). Звісно, не варто переборщувати – надлишок таких прикрас може зробити текст занадто “кричущим” і замість того, щоб заохочувати читача, відштовхнути його/її.
Правильно відформатовану статтю оцінять не лише користувачі вашого сайту, але й роботи Google. Це, в свою чергу, позитивно вплине на SEO-процес і видимість вашого сайту в Інтернеті.
Підсумок
- Стіна тексту – це великий блок речень, написаних в одній послідовності, які ніяк не розділені і не виділені.
- Текстовий блок робить контент менш читабельним і привабливим для глядача. Як наслідок, це може знизити конверсію і перешкоджати ефективному просуванню.
- Найкращий спосіб впоратися зі стіною тексту – використовувати абзаци і підзаголовки, які роблять контент більш привабливим, а також маркери, нумеровані списки, зображення і графіку.
- Якщо ви розміщуєте на своєму сайті довгий контент, ви можете згрупувати його у блоки, щоб заохотити більше людей до читання.
- Правильно відформатувавши тексти, ви підвищите шанси вашого сайту на більш ефективне ранжування.
Залишити відповідь