Snack content – що це таке і чи варто його використовувати?

Зміст

Інтернет продовжує розвиватися, і контент в Інтернеті набуває все нових і нових форм. Останнім часом, серед іншого, дуже популярним став снек-контент. Хочете дізнатися, що це таке? Або ви хочете почати його створювати, але не знаєте, як це зробити? Ця стаття для вас. Ми відповімо на всі вищезгадані питання.

Що таке snack content?

Снек-контент – це невеликий за обсягом текстовий, відео або анімаційний контент, який розміщується в соціальних мережах.

Найпопулярніші платформи, де їх розміщують – TikTok та Instagram, хоча їх також можна знайти, наприклад, на Facebook або YouTube.

Такий контент створюється для того, щоб швидко привернути увагу глядача. Це відповідь на динамічно мінливий світ Інтернету, який зараз здебільшого переглядається з мобільних телефонів. Сучасний інтернет-користувач нетерплячий, і для того, щоб привернути його увагу, потрібен швидкий, короткий і точний контент. Саме таким контентом є снек-контент. Окрім передачі конкретної інформації, закусочний контент також викликає емоції та поширюється в Інтернеті зі швидкістю світла.

Типи snack контенту

Закусочний контент здебільшого асоціюється з короткими записами. Однак цей контент може набувати й інших форм, зокрема:

  • меми – кумедна комбінація зображення і короткого тексту, часто пов’язана з поточними подіями або творами культури. Меми швидко застарівають, тому варто стежити за ними і перевіряти, які з них є трендовими, намагаючись використовувати це для просування своїх послуг/продуктів.
  • GIF-файли – рухома графіка/зображення/підписи, які часто можуть показати те, що не може показати текст. Вони привертають увагу, передають емоції та ілюструють реакції. Вони також часто супроводжуються коротким текстом.
  • інфографіка – інфографіка є чудовим способом зробити текст більш привабливим. Вона передає інформацію візуально і дозволяє швидше її запам’ятати і зрозуміти.

Czym charakteryzuje się snack content?

Будь-який snack content характеризується певними загальними рисами. До них, перш за все, відносяться:

  • простий за змістом, нескладний контент;
  • у випадку відео – відносно короткі ролики у вертикальному форматі;
  • наявність заклику до дії;
  • транскрипція тексту;
  • простота дизайну, запису та редагування.

Навіщо створювати контент типу snack content?

Snack content потрібен, оскільки світ, а разом з ним і одержувач контенту, суттєво трансформувався.

Ще близько десяти років тому робота в Інтернеті була певною діяльністю, яка вимагала певного ритуалу. Треба було сісти за комп’ютер, увімкнути браузер і так далі. Сьогодні комп’ютерна мережа з нами щодня, в автобусі, в черзі в аптеці, на нудних лекціях в університеті. Ви недбало “гортаєте” свій телефон у пошуках цікавого контенту. Дослідження показали, що якщо ви хочете привернути увагу аудиторії, у вас є лише вісім секунд, щоб зробити це. Це все, що потрібно, щоб донести до інших те, що ви вважаєте важливим.

Тому закусочний контент ідеально підходить для цього. Він короткий, тому не набридає, розважальний, тому змушує сміятися. Це контент майбутнього, послання нового покоління. Тренд, який триватиме довгі роки. Тож якщо ваша цільова аудиторія особливо молода, не соромтеся використовувати цю форму комунікації. Але як це зробити?

Як створювати відео для снекового контенту?

Перш за все, при створенні закусочного контенту пам’ятайте, що матеріал повинен бути яскравим і таким, що запам’ятовується глядачеві.

Людський мозок обробляє зображення зі швидкістю 13 мілісекунд. Це дуже мало часу. Тому варто додавати музику до вашого контенту, щоб привернути увагу. Але робіть це так, щоб мелодія не затьмарювала ваше повідомлення.

Дуже важливо правильно підібрати мініатюру вашого відео до порталу, на якому ви його публікуєте. Почніть своє відео зі слогану, що привертає увагу. Наприклад, ви можете поставити запитання, на яке відповісте протягом відео. Попросіть свою аудиторію додивитися відео до кінця, якщо вони хочуть чогось навчитися. І не забудьте попросити їх підписатися на ваш профіль.

Пам’ятайте, що не варто підводити свого глядача. Якщо ви висвітлите проблему на початку відео, але не дасте поради, як її вирішити, ваша кар’єра інфлюенсера, який використовує закусочний контент, дуже швидко підійде до кінця. Інтернет-користувачі схожі на глядачів, які спостерігали за гладіаторами в Стародавньому Римі. Вони дуже швидко прив’язуються до вас, але якщо ви не даєте їм того, чого вони очікують – вони підуть.

Не забудьте додати заклик до дії в кінці відео. Звісно, хороший закусочний контент не може існувати без хештегів і короткого опису, що запам’ятовується. Також переконайтеся, що у вас є хороше освітлення під час запису.

Підсумок

  • Snack content – це невеликий за обсягом контент, розміщений у соціальних мережах – текст, відео або анімація.
  • Це простий, нехитрий контент, який має на меті привернути увагу одержувача своїм яскравим повідомленням.
  • Створювати їх варто, оскільки вони є симптомом тенденції, до якої сьогодні прямує Інтернет.
  • Добре створений закусочний контент містить заклик до дії, фонову музику, хештеги, короткий опис, вказує на проблему і вирішує її.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

31.01.2025 Поради
30.01.2025 Поради
29.01.2025 Поради
28.01.2025 Поради
27.01.2025 Маркетинг
23.01.2025 Копірайтинг
22.01.2025 Контент маркетинг
21.01.2025 Копірайтинг
20.01.2025 SEO

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу