Що таке UX writing? Чому воно стає все більш важливим?
UX-райтерів все частіше шукають на ринку праці, однак обізнаність про цю професію все ще кульгає. Що таке UX writing і чому його значення буде продовжувати зростати? Дізнайтеся з цієї статті!
Що таке UX writing?
UX writing – це створення контенту, орієнтованого на користувача, з думкою про його зручність.
В результаті підвищується інтуїтивність сайту або додатку, що впливає на позитивне сприйняття споживачами.
Назва UX є абревіатурою від user exprience, що дослівно означає користувацький досвід. Додавши слово “writing”, ми отримуємо назву професії, яка, по суті, говорить сама за себе.
Чому UX writing так важливий?
UX-ефекти виникають з простої причини. З розвитком маркетингу зростає складність сайтів, платформ і додатків. Крім того, всі компанії хочуть здаватися професійними, дбаючи про кожну деталь. Тому на певному етапі потрібна людина, яка забезпечить інтуїтивність і читабельність, щоб користувачі не загубилися у великій кількості інформації.
Варто зазначити, що, за визначенням, UX-райтер – це будь-який автор, який створює контент з думкою про користувача. Тому копірайтера, який створює найпростіші тексти для сайту, можна назвати UX-райтером. На практиці обов’язки UX-райтера часто звужуються до мікрокопірайтингу, тобто створення повідомлень і підказок, які полегшують навігацію на сайті.
Принципи техніки, яка називається UX writing
Принципи UX-письма прості:
Текст має бути зрозумілим і чітким для будь-якої аудиторії.
Тут немає місця складним реченням чи експертній номенклатурі. Основна мета написання UX-контенту – зручність для користувача, тому контент повинен полегшувати завдання, а не ускладнювати їх.
З цієї причини UX-автори, у вузькому розумінні цього слова, не дотримуються рекомендацій SEO, не створюють змістовного контенту і не адаптують контент під цільову аудиторію. Текст завжди повинен бути простим, чітким і зрозумілим для всіх, оскільки він виконує лише функцію керівництва.
Де використовувати UX-райтинг?
UX writing можна успішно використовувати:
- на сайті компанії,
- в платформі продажів,
- в CRM-системі,
- додатках,
- і в багатьох інших місцях.
Як ми вже згадували, така активність надзвичайно поширена в Інтернеті.
Професійні UX-автори процвітають у складних інтернет-магазинах, мобільних додатках і платформах.
Вони особливо потрібні для новітніх технологій, де користувачі не мають досвіду використання подібних рішень.
Крім того, сильна конкуренція в багатьох галузях означає, що клієнти користуються пропозиціями найбільш зручних для користувача компаній. Надмірні вимоги до одержувача (перехід на певну підсторінку, надання конкретних даних) створюють певні труднощі. Час користувача стає все більш важливим, тому якщо виникають будь-які сумніви, він може просто відмовитися від транзакції. Наймання UX-райтера захищає від подібних ситуацій, які, на жаль, часто трапляються з більш просунутими рішеннями.
Підсумок
- Важливість написання UX-контенту продовжує зростати.
- Це підвищує інтуїтивність використання, оскільки дії клієнтів підтримуються стислими та корисними повідомленнями.
- Особливо це використовується великими компаніями для спрощення дизайну з метою донесення чіткої інформації до аудиторії.
- «Вести за руку» – це цільова діяльність ефективного UX-райтера.
Залишити відповідь