Дослідник – де, як і для кого він працює?

Зміст

Напевно, ви часто чули, що комусь потрібно провести дослідження. Це англійське слово, яке означає “досліджувати”, тобто ознайомитися з якоюсь проблемою. Отже, проводити дослідження – це не що інше, як пошук інформації. Якщо ви хочете дізнатися, чим займається дослідник і який його середній дохід, будь ласка, читайте далі. Ми відповімо на питання про те, де, як і на кого працює людина на такій посаді.

Хто такий researcher?

Researcher – це людина, яка зацікавлена в отриманні інформації, необхідної для підготовки певного матеріалу.

Інакше кажучи, інформаційний менеджер. Кажуть, що це професія майбутнього, особливо в епоху швидкого пошуку даних та розвитку Інтернету. Сьогодні, коли ми можемо знайти більшість важливих для нас даних в Інтернеті, а знання сприймаються як товар, важливо швидко отримувати реальну та перевірену інформацію.

Якими якостями повинен володіти хороший дослідник?

Оскільки його або її робота полягає в отриманні інформації, дослідник повинен бути насамперед незалежним і дисциплінованим.

Якщо вона не ставить правильних запитань, вона не отримає змістовних відповідей. Більше того, якщо вона не вміє слухати або читати – і читати з розумінням! – він не зможе використати інформацію, яку ви йому надаєте. А якщо він не викликає симпатії, людина, яка може бути його джерелом, не матиме бажання з ним розмовляти. Тому дослідник повинен бути емпатичною людиною, вміти слухати з інтересом і розумінням і, водночас, бути точним у формулюванні запитань.

Дослідник повинен вміти швидко і точно пов’язувати факти, і його логіка не повинна бути порушена. Він також повинен бути високоорганізованим, терплячим і ретельним.

Багато разів йому доведеться шукати джерело інформації самостійно. Однак це не може бути перший сайт поспіль. Адже всі дані мають бути достовірними, а такими вважаються ті, що підтверджені щонайменше трьома джерелами. Це можуть бути особисті джерела, архіви, книги або інтернет-джерела. Однак, як завжди, слід перевіряти професіоналізм відвідуваного інтернет-домену та автора контенту.

Хоча людям цієї професії не обов’язково мати вищу освіту, найчастіше роботодавці шукають людей з вищою освітою. У цій професії може бути корисною освіта, наприклад, у галузі наукової інформації та бібліотекознавства, журналістики або соціології. Однак важлива не конкретна освіта, а навички, ефективність і досвід. У наш час існують курси для дослідників, які також все частіше проводяться онлайн і наближають практичні аспекти цієї професії.

Де працює researcher?

Хоча багато хто з нас асоціює цю професію насамперед із засобами масової інформації, дослідник також може бути працівником архіву, агенції з працевлаштування чи видавництва, але так само і працівником інтернет-магазину чи стаціонарного магазину.

У телевізійній чи газетній індустрії дослідник часто працює з журналістом, який доручає йому знайти інформацію. В HR-індустрії дослідження передбачає пошук кандидатів, які відповідають очікуванням клієнта, тобто дослідник тут виступає в ролі хедхантера (мисливця за головами).

Дослідників також наймають копірайтери, яким потрібні дані для створення контенту. Отже, як бачимо, перевірена інформація потрібна в багатьох галузях, і скрізь дослідник може спробувати свої сили.

Підсумок

  • Дослідник – це людина, яка відповідає за пошук необхідної інформації.
  • Комунікативні навички, емпатія, наполегливість і скрупульозність є важливими рисами характеру в роботі дослідника.
  • Дослідник може працювати у сфері HR, ІТ, медіа, торгівлі або в архівах.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

12.12.2024 SEO
11.12.2024 Маркетинг
10.12.2024 SEO
09.12.2024 SEO
06.12.2024 SEO
05.12.2024 Маркетинг
04.12.2024 Маркетинг
03.12.2024 Маркетинг
02.12.2024 Маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу