Привітальний лист – що це таке і що він повинен містити?
Як розпочати стосунки з новим підписником? З сердечного «доброго ранку» у привітальному листі! Це перше повідомлення, яке є найважливішим повідомленням, надісланим потенційному клієнту. Правильно підібравши тему, макет і лексику, ви зможете утримати одержувача на довше. Що таке вітальний лист і як його створити?
Що таке вітальний лист?
Привітальний лист – це повідомлення, яке надсилається новому підписнику одразу після підписки на розсилку.
Всупереч поширеній думці, він не виконує ту саму функцію, що й лист-підтвердження. Мета вітального листа – побудувати стосунки з підписником, запросити його до взаємодії та подякувати за довіру. Привітальне повідомлення має повідомляти в дружньому тоні про те, що процес реєстрації завершено.
Що має містити вітальний лист?
Вміло оформлене вітальне повідомлення справить враження на читача, який відкриє його і здійснить свою першу взаємодію з компанією. Які елементи повинен містити так званий вітальний лист?
- Представлення,
- подяка,
- згадка про те, чого очікувати в майбутньому,
- заклик до дії.
Вищезгаданий CTA (заклик до дії) – це коротке повідомлення, спрямоване на те, щоб змусити користувача відреагувати певним чином. У випадку вітального листа це може бути заклик отримати віртуальний подарунок або ознайомитися з наявними продуктами, наприклад:
- „Візьми мене в магазин.”,
- „Отримайте код”.
Автоматичне привітальне повідомлення
Привітальний лист має бути надісланий підписнику одразу після приєднання до розсилки. Саме тоді отримувач виявляє найбільшу зацікавленість у вашій пропозиції.
Скористайтеся моментом і зверніться до потенційного клієнта з дружнім вітальним повідомленням, доповненим кодом на знижку або іншим віртуальним подарунком.
Віртуальний подарунок
Більшість компаній використовують одну з форм віртуального подарунка, який дарують підписникам на знак подяки. Це може бути код на знижку або безкоштовна електронна книга. Не забудьте включити інформацію про те, як подарунок буде використаний, а також термін його дії у вітальному листі.
Персоналізований контент
Готуючи вітальний лист, подумайте про те, як виглядає ймовірний підписник вашої розсилки. Ви можете зібрати інформацію про стать, вік, місцезнаходження та інтереси за допомогою короткого опитування, включеного в попередній лист-підтвердження. Таким чином ви зможете надсилати різні привітальні листи – різним аудиторіям. Персоналізований зміст повідомлень допоможе вам встановити більш глибокі стосунки з підписником і заохотити його до покупки.
Спеціальне поле відправника
Як можна скоротити дистанцію у відносинах з підписником? Замініть стандартне поле відправника (наприклад, Allegro) на підпис конкретного працівника компанії.
- Петро з Allegro,
- Аня з OleOle.
В ідеалі, це має бути реальний працівник, який вказаний у нижньому колонтитулі з ім’ям, посадою та фотографією.
Інтригуюча тема
Всупереч інтуїції, тема листа є найважливішою частиною привітального листа. Слова, вибрані в цій частині, визначають, чи вирішить підписник відкрити повідомлення.
Тема листа не повинна бути довшою за 50 символів з пробілами – інакше вона буде відрізана (що найчастіше трапляється на мобільних пристроях). Крім того, короткі теми викликають найбільшу зацікавленість серед підписників.
Також рекомендується використовувати спеціальні символи, щоб підвищити видимість повідомлення. “Ласкаво просимо до розсилки” – не найкращий спосіб розпочати відносини з потенційним клієнтом. Тема привітального листа повинна містити фразу, яка заохочує до подальшої взаємодії. Це може бути приклад переваг підписки на розсилку.
- „Отримай код на знижку 7% на початок!”
- „Код на безкоштовну доставку чекає на тебе!”
У темі листа ви можете поєднати привітання підписника (з урахуванням імені, вказаного в анкеті) з віртуальним подарунком.
- „Привіт, Павло! Отримай знижку 15% на старт!”
Підсумок
- Привітальний лист – це повідомлення, яке надсилається новому підписнику одразу після того, як він підписався на розсилку.
- Він має складатися з таких елементів, як представлення, подяка, інформація про те, чого очікувати в майбутньому, заклик до дії (CTA).
- Вітальний лист часто містить безкоштовний подарунок (наприклад, електронну книгу або код на знижку).
- Забезпечте інтригуючу тему листа, що не перевищує 50 символів з пробілами. Використовуйте мову переваг і стимулів для подальшої взаємодії.
- Переконайтеся, що контент персоналізований для відповідної аудиторії, а відправником є конкретний співробітник компанії.
Залишити відповідь