Просування бізнесу в Інтернеті – як зробити це ефективно?
Впізнаваність компанії в Інтернеті має фундаментальне значення з точки зору подальших продажів. Тисячі підприємців ставлять собі питання – як рекламуватися в Інтернеті? Існують різні способи просування компанії в Інтернеті – від постів у соціальних мережах до SEO-оптимізації. Підприємці часто забувають про безкоштовні методи, такі як профіль компанії в Google. Дізнайтеся про ефективні способи просування вашої компанії в Інтернеті!
Просування компанії в Інтернеті
Просування бізнесу в Інтернеті – це вся діяльність, яку здійснюють підприємці для підвищення популярності свого бізнесу.
Основна мета інтернет-маркетингу – охопити якомога більшу аудиторію, яка розглядається як потенційний клієнт. У цьому випадку рекламні заходи обмежуються найбільшим середовищем – Інтернетом.
До найважливіших методів просування компанії в Інтернеті належать:
- зрозумілий сайт,
- статті в блозі,
- SEO-оптимізація,
- профіль компанії в Google,
- соціальні мережі.
Профіль компанії в Google (раніше Google My Company)
Почати просувати свою компанію в Інтернеті варто з створення абсолютно безкоштовної візитівки в Google.
Відтепер ваш профіль буде позиціонуватися в пошуковій системі, що безпосередньо вплине на підвищення впізнаваності. Через свою візитну картку ви можете публікувати фотографії та відео свого робочого місця або інформувати клієнтів про години роботи.
Доцільно доповнити профіль вашої компанії в Google наступними елементами:
- години роботи,
- місцезнаходження,
- фотографії (включно з фотографією профілю),
- розділ запитань і відповідей,
- адресу та номер телефону.
Однак найважливішим аспектом є відгуки клієнтів. Позитивні відгуки просувають ваш бізнес, позиціонуючи його вище в пошуковій системі.
Зрозумілий сайт
«Як вас побачать, так про вас і напишуть» – ця приказка стосується не тільки поверхневої оцінки людей за зовнішнім виглядом. Веб-сайт – це, в більшості випадків, перше місце, де глядач стикається з вашою пропозицією. Ключові функції для користувачів включають в себе:
- рядок пошуку товарів,
- зрозумілі категорії,
- контактна форма,
- живий чат.
Зрозумілий сайт утримає глядача на сайті довше. Незрозумілий макет сайту, відсутність адаптації під мобільні пристрої або заплутані категорії магазину можуть призвести до повної втрати інтересу з боку потенційного покупця. З цієї причини реклама в соціальних мережах або просування в Google Ads часто виявляються абсолютно неефективними.
Публікації в блозі
Чудовим простором для просування бізнесу в Інтернеті є блог компанії. Публікуючи матеріали з рекомендаціями, ви формуєте імідж експерта у своїй галузі.
За допомогою статей ви маєте шанс залучити нових клієнтів, які шукають відповідь на своє питання. Привабливі фрази CTA розміщуються в певній частині тексту, закликаючи одержувача до дії. Прикладом може бути: “Ознайомтеся з нашою останньою колекцією худі!”. Ця фраза може ефективно спрямувати одержувача до остаточної покупки одягу.
Ефективним методом просування є гостьові пости, розміщені поза межами вашого сайту. Публікуючи такі статті, ви можете охопити нову аудиторію і збільшити охоплення вашого сайту в Інтернеті.
Оптимізація SEO
Метод, який роками використовується в інтернет-маркетингу – це процес оптимізації сайту для пошукової системи, або так званий SEO. Метою вжитих заходів є досягнення якомога вищої позиції при введенні ключового слова, пов’язаного з вашим бізнесом, в Google. SEO-оптимізація здійснюється на основі, серед іншого:
- насичення контенту ключовими словами,
- внутрішньої перелінковки,
- оптимізації HTML-коду,
- правильної індексації для мобільних пристроїв.
SEO-оптимізацію в більшості випадків віддають на аутсорсинг фахівцям, які адаптують значну частину сайту до очікувань Google.
Social media
Ефективною формою просування є ведення профілю в соціальних мережах! У постах, розміщених в Instagram або Facebook, ви можете ділитися інформацією про свою продукцію. Пости можуть мати форму:
- інфографіка,
- фото,
- рекламного відео,
- відео «з-за лаштунків».
Одержувачів часто більше цікавлять «закулісні» кадри, які показують весь виробничий процес і людей, відповідальних за вашу пропозицію. Який аспект додатково говорить на користь просування вашої компанії в Інтернеті? Контакт з клієнтом! Вподобання, коментарі та поширення – завдяки функціям, пропонованим на сайті, ви можете постійно оцінювати залученість користувачів. Всі платформи також пропонують можливість зв’язатися з потенційним клієнтом у приватних повідомленнях.
Ключ до успішного просування компанії – це збільшення її видимості в Інтернеті. У процесі підвищення впізнаваності бренду варто також не забувати про LinkedIn.
Хоча портал в першу чергу асоціюється з корпоративним світом, так звана сторінка компанії може бути створена представниками будь-якої галузі. Профіль компанії може бути доповнений такими елементами, як:
- фото профілю,
- фото на задньому плані,
- адреса сайту,
- розмір компанії,
- галузь промисловості,
- рік заснування,
- тип компанії,
- місцезнаходження.
Ви можете розглядати LinkedIn як альтернативу Facebook або Instagram. Користувачів привабить інформація про продукт, написана мовою переваг, інфографіка, рекламні ролики та закулісна робота, серед іншого.
Підсумок
- Просування компанії в Інтернеті – це дії, що вживаються підприємцями для збільшення видимості свого бізнесу в мережі.
- Почати просування компанії в Інтернеті варто зі створення безкоштовного профілю компанії в Google.
- Чудовим простором для просування бізнесу в Інтернеті є блог компанії.
- Метод, який використовується в інтернет-маркетингу вже багато років, – це процес пошукової оптимізації (SEO) сайту.
- Ефективною формою просування є ведення профілю в соціальних мережах.
Залишити відповідь