Як створити профіль компанії в Google і чому це варто зробити?

Зміст

Видимість вашого бізнесу в Google є одним з наріжних каменів успіху в цифровому світі. Ви досягнете своєї мети не тільки за рахунок позиціонування сайту, але й за рахунок розміщення всієї необхідної інформації про ваш бізнес, яка буде широко доступна користувачам пошукової системи. Профіль компанії в Google надає таку можливість. Дізнайтеся, що це таке, як його створити і чому це варто зробити.

Що таке профіль компанії в Google?

Простіше кажучи, профіль компанії в Google – це ваша онлайн-візитка, за допомогою якої ви повідомляєте інформацію про свій бізнес існуючим і потенційним клієнтам.

Це дуже важливий інструмент для просування бізнесу, оскільки він може містити:

  • назву, адресу та контактні дані вашої компанії (включаючи телефон, електронну пошту або сайт);
  • карту розташування, яка дозволить користувачеві легко дістатися до вашого офісу;
  • години роботи вашої компанії (а також інформацію про тимчасові закриття);
  • опис вашого бізнесу, включаючи профіль, коротку історію або пропозицію;
  • категорію, щоб потенційні клієнти могли легко знайти ваш бізнес відповідно до своїх уподобань;
  • відгуки клієнтів про ваш бізнес;
  • фотографії вашого приміщення або продуктів, які ви пропонуєте;
  • іншу інформацію, включаючи поширені запитання (з відповідями) або меню (у випадку ресторанів).

Маючи профіль Google Мій бізнес, ви можете бути впевнені, що інформація про ваш бізнес буде відображатися як у результатах пошуку (безпосередньо під вікном пошуку або праворуч), так і на Картах Google.

Візитка Google – як вона може допомогти вашому бізнесу?

Профіль компанії в Google – це величезна кількість інформації про ваш бізнес, зібрана в одному місці.

Така візитка – це також спосіб комунікації з користувачами інтернету, зв’язку з потенційними клієнтами та проведення більш ефективної рекламної діяльності.

Маючи візитівку в Google:

  • ви представите свій бренд потенційним клієнтам, які в першу чергу шукають інформацію про нього в Google;
  • полегшите потенційним клієнтам доступ до вашого бізнесу, користування вашими продуктами та послугами, а також надасте їм усю необхідну інформацію;
  • полегшити потенційним клієнтам зв’язок з вашою компанією, дозволивши їм миттєво зателефонувати або написати вам електронного листа;
  • презентувати вашу компанію з найкращого боку, наприклад, за допомогою привабливих фотографій ваших приміщень, продукції або технологічного обладнання;
  • підвищити довіру клієнтів, наприклад, завдяки великій кількості позитивних відгуків на вашій візитній картці;
  • отримати більшу видимість в Інтернеті та покращити SEO, наприклад, за рахунок більшої кількості відвідувань вашого веб-сайту;
  • отримати конкурентну перевагу – особливо якщо ви забезпечите належну оптимізацію своєї Google Business Card;
  • отримати доступ до широкого спектру статистичних даних, які допоможуть вам краще пізнати своїх поточних та потенційних клієнтів, що може бути надзвичайно корисним при плануванні майбутньої маркетингової діяльності.
  • Усе це робить створення бізнес-профілю в Google корисним не лише для місцевих підприємців. Це також чудовий варіант для компаній, що працюють на національному (або навіть глобальному) рівні – незалежно від спеціалізації, розміру або типу пропозиції.

Google My Business – як створити профіль?

Створення профілю компанії в Google є абсолютно безкоштовним і не вимагає особливих зусиль. Ось кілька кроків, які відділяють вас від більшої видимості в цифровому світі!

  1. Створіть акаунт Google, до якого буде прив’язана візитка компанії.
  2. Перейдіть на сторінку реєстрації Google My Business і натисніть кнопку “Керування”, яка запустить процес налаштування вашої бізнес-картки.
  3. У наступних вікнах надайте інформацію про вашу компанію – назву, тип і категорію бізнесу, сферу діяльності, контактні дані та місцезнаходження на карті.
  4. Підтвердіть надані дані, обравши один з трьох способів – SMS, телефон або традиційний лист.
  5. Керуйте своїм профілем Google Мій бізнес. Це останній крок, на якому ви можете заповнити інформацію про свій бізнес, додати фотографії, призначити доступ іншим користувачам та багато іншого.

Тепер, коли ви знаєте, як додати компанію в Google, беріться до роботи! Наявність такої візитівки сьогодні просто необхідна і відкриває широкі можливості для просування бізнесу.

Підсумок

  • Google My Business – це ваша онлайн-візитівка, яка дозволяє надати клієнтам багато інформації про ваш бізнес.
  • У своєму бізнес-профілі Google ви можете додати контактну інформацію, карту з вашим місцезнаходженням, опис вашого бізнесу, фотографії та багато іншого.
  • Візитна картка Google – це спосіб створити позитивний імідж вашої компанії, налагодити контакт і взаємодію з потенційними клієнтами.
  • Google My Business – це ідеальний варіант як для місцевих, так і для національних власників бізнесу.
  • Налаштування бізнес-картки безкоштовне і просте, тому варто витратити час, щоб отримати додатковий інструмент для просування.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

12.12.2024 SEO
11.12.2024 Маркетинг
10.12.2024 SEO
09.12.2024 SEO
06.12.2024 SEO
05.12.2024 Маркетинг
04.12.2024 Маркетинг
03.12.2024 Маркетинг
02.12.2024 Маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу