Особистий бренд копірайтера – що це таке і як його побудувати?

Зміст

«Якщо тебе немає в Інтернеті, ти не існуєш» – перенесення значної частини роботи в Інтернет назавжди змінило життя фрілансерів. Побудова особистого бренду стала невід’ємною частиною роботи фотографів і комп’ютерних графічних дизайнерів. Це правило не оминуло і копірайтерів, які спілкуються з потенційними клієнтами через свій сайт або соціальні мережі. Що таке особистий бренд копірайтера і як його побудувати?

Що таке персональний бренд?

Персональний бренд – це створений людиною образ, через призму якого її сприймають роботодавці та потенційні клієнти.

Персональний брендинг має на меті привернути увагу аудиторії до ваших послуг і представити вас як експерта у своїй галузі. Персональний брендинг – це розширена візитна картка 21 століття.

Ви можете розмістити інформацію про себе:

  • на своєму сайті,
  • у своєму блозі,
  • на LinkedIn,
  • у соціальних мережах (Instagram, Facebook, TikTok).

Платформа з найбільшим потенціалом на даний момент – це Instagram. Саме тому більшість фрілансерів обирають цей сервіс для побудови особистого бренду та завоювання довіри аудиторії.

Особистий бренд копірайтера – з чого почати?

Перш за все, варто почати зі створення профілю в Instagram, LinedIna або іншому сервісі, де ви плануєте публікувати контент.

Найважливішим елементом у побудові персонального бренду є ноу-хау, тобто пакет практичних знань і навичок для покращення роботи в певній сфері. До ключових аспектів відносяться:

  • автентичність,
  • послідовність,
  • харизма,
  • сміливість.

Візитна картка на LinkedIn

LinkedIn – це міжнародна соціальна мережа, що спеціалізується на професійних і ділових контактах. Соціальні мережі використовуються для різних цілей. LinkedIn – це портал, створений для професійної діяльності його користувачів. На популярному сайті ви можете створити особистий бренд копірайтера на основі заздалегідь створеного профілю фрілансера. Ваша візитна картка включає в себе такі елементи, як, але не обмежується ними:

  • фотографія профілю,
  • заголовок,
  • фонове фото,
  • професійне резюме,
  • навички.

Цей портал дає вам широкі можливості для розширення вашої професійної мережі. Ви можете ділитися там своїми статтями, писати про свою кар’єру, звітувати про пройдені курси, ділитися знаннями та будувати свій імідж експерта.

Веб-сайт чи соціальні мережі?

Будь-який копірайтер, який вирішив побудувати особистий бренд, має визначитися з платформою, якій віддає перевагу. Для сотень фрілансерів відповідь буде очевидною – Instagram. Фотографічна соціальна мережа доступна як для потенційних клієнтів, так і для роботодавців, які шукають інформацію про підрядників. Instagram також є привабливим варіантом для платної реклами розміщеного контенту. Прогресивним креативам варто також звернути увагу на TikTok, який набирає популярності.

Веб-сайт все ще залишається підходящим простором для побудови особистого бренду. Однак це вимагає певних витрат на розробку дизайну та програмування сайту. Витрачені гроші є формою інвестицій, які окупляться в найближчому майбутньому.

Ноу-хау

Найважливішим елементом будь-якого персонального бренду є ноу-хау. Окрім харизми та візуальних ефектів, саме практичні знання вирізняють вас з-поміж сотень інших копірайтерів.

Перед першою публікацією подумайте, якими навичками ви володієте досконало (або принаймні дуже добре). Що вас найбільше захоплює в копірайтингу? Про що ви найбільше читаєте в книгах або статтях в Інтернеті?

Відповіддю на це питання може бути SEO, написання контенту або копірайтинг для соціальних мереж. Якщо ви спеціалізуєтесь на медичному копірайтингу – напишіть про це!

Персональний бренд з душею

Однак особистий бренд копірайтера – це не лише анонімна передача практичних знань. Опублікований контент повинен містити ваше зображення! Особистий бренд – це ваша візитна картка, тому не бійтеся розміщувати своє фото або навіть особисту інформацію. Вам не обов’язково ділитися своїм повним резюме, але факти з особистого життя допоможуть вам налагодити зв’язок з аудиторією.

Бути доступними для громадськості

Одним із завдань особистого бренду в соціальних мережах є побудова відносин з аудиторією. Тому не забудьте заповнити опис свого профілю контактними даними та адресою електронної пошти. Також може бути корисно вказати номер телефону, що максимально зменшить бар’єр між вами та потенційним клієнтом.

Регулярність – ключ до успіху

Інстаграм, як і інші соціальні мережі, вимагає регулярності. Постійно публікуючи контент, алгоритм сервісу просуває ваші пости серед інших користувачів.

Регулярність в основному стосується конкретних днів тижня, в які ви плануєте публікувати контент. Час публікації також є важливим фактором. Ви повинні налаштувати час відповідно до людей, які спостерігають за вами – для копірайтингу оптимальними годинами будуть післяобідні години – з 16:00 до 19:00.

Інструменти, які допоможуть побудувати ваш бренд

Значна частина особистого брендингу копірайтера, як і в процесі його роботи, полягає у створенні письмового контенту. Корисними інструментами для персонального брендингу є:

  • Canva – безкоштовний, інтуїтивно зрозумілий сервіс графічного дизайну;
  • AnswerThePublic – безкоштовний SEO-інструмент для пошуку ключових фраз;
  • Google Trends – сайт, що показує популярність певних фраз протягом року;
  • Google Analytics – онлайн-інструмент для аналізу статистики сайтів.

 

Підсумок

  • Особистий бренд – це створений образ, через який вас сприймають роботодавці та потенційні клієнти.
  • Найважливішими аспектами у створенні персонального бренду є ноу-хау (практичні знання), автентичність, послідовність, харизма, сміливість.
  • Розміщення фотографій і навіть особистої інформації допомагає побудувати ваш особистий бренд.
  • Не забудьте вказати контактну інформацію і навіть номер телефону в описі вашого профілю.
  • Корисними інструментами для персонального брендингу є Canva, AnswerThePublic, Google Trends, Google Analytics та Orthograph.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

31.01.2025 Поради
30.01.2025 Поради
29.01.2025 Поради
28.01.2025 Поради
27.01.2025 Маркетинг
23.01.2025 Копірайтинг
22.01.2025 Контент маркетинг
21.01.2025 Копірайтинг
20.01.2025 SEO

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу