Найкраще позиціонування, тобто чого хоче Google?
Кожна компанія хоче бути помітною, і для цього є багато шляхів. Чи є серед них найбільш підходящий, який гарантує високі позиції і найкраще позиціонування сайту? Запрошуємо вас прочитати статтю!
Фактори, що впливають на SEO
Для того, щоб зрозуміти, якими є найкращі SEO-заходи, нам потрібно дивитися на пошукову систему цілісно, з точки зору так званого «широкого контексту».
Вузький фреймінг враховує негайні ефекти, які з’являються протягом декількох тижнів після внесення змін до сторінки. Конкретні заходи SEO, що переслідують ці цілі, включають:
- Оптимізація сайту – прискорення роботи сайту, створення чіткої структури, мінімізація коду, виконання внутрішньої перелінковки, встановлення SSL тощо.
- Збагачення контенту – створення SEO-текстів у блозі та на сторінках пропозицій, розробка зручної верстки у вигляді заголовків, виділень, цитат, маркерів.
- Залучення посилань – у вигляді спонсорських та гостьових текстів і зворотних посилань.
Звичайно, факторів ранжування сотні, і левова частка з них невідома і є таємницею Google. Тим не менш, досвід підтверджує, що регулярне виконання вищезазначених заходів – це як маленькі кроки до отримання все більшої видимості. Однак для того, щоб взяти правильний курс на найкраще позиціонування, необхідно вийти за рамки аналізу власного інтересу і вивчити, чого хоче Google в першу чергу.
Найкраще позиціонування в Google
Завоювання позицій – це тривалий і трудомісткий процес. Найкращих позицій досягнуть компанії, які дотримуються політики пошукової системи в довгостроковій перспективі. Ми обговоримо, що мається на увазі під цим терміном і які уроки випливають з екстенсивного фреймінгу.
Користувачі націлені на конкретного користувача
Щоб заробляти гроші, Google потрібні користувачі. Зі зростанням аудиторії зростає і його бізнес-потенціал, пов’язаний, наприклад, з платною рекламою Google Ads. А це означає, що пошукова система повинна відображати якомога більше корисного контенту, який адекватно реагує на запити користувачів.
Google просуває цінну інформацію, а не компанії.
Основна причина, чому він домінує на ринку, полягає саме в тому, що він найкраще адаптує результати пошуку до своєї аудиторії.
Звучить банально? Звісно, що так! На макрорівні це проста кореляція, завдяки якій Google має найбільший пул користувачів (за даними gs.statcounter.com, понад 90% у всьому світі – станом на грудень 2020 року).
Хоча цей факт є надзвичайно прозорим, він кардинально змінює концепцію роботи вузькопрофільних позиціонерів. Простіше кажучи, це робить використання SEO-компаній не настільки доцільним, як можна було б подумати! Ця суперечлива теза потребує більш глибокого обговорення.
Юзабіліті сторінки має значення
Ми вже знаємо, що отримані позиції зрештою залежать від того, наскільки сайт відповідає потребам користувачів. Отже, в довгостроковій перспективі всі дії, що підвищують його юзабіліті, підуть на користь видимості, і навпаки.
Профіль посилань, розширення якого зазвичай є основною діяльністю SEO-спеціалістів, зовсім не робить цього. Він лише вказує Google, що сайт заслуговує на довіру, оскільки на нього посилаються інші портали. Це, в свою чергу, дає можливість маніпулювати ранжуванням (від чого сам Google застерігає у своїх рекомендаціях для веб-майстрів) і отримати вищу позицію.
Однак, як ми вже з’ясували, такі дії, які не надають жодної додаткової цінності для користувачів, суперечать політиці Google і тому не матимуть жодного ефекту в довгостроковій перспективі. Наразі вони можуть працювати, і вони працюють – позиція сторінки сильно залежить від кількості посилань. Однак слід пам’ятати, що алгоритми пошукових систем стають дедалі розумнішими і вже оцінюють, чи створена сторінка для розміщення посилань за гроші (так звана presell page), що принижує її авторитет і бенефіціарів, або ж посилальний профіль штучно створений (у разі неприродного профілю накладаються штрафи).
Як найкраще позиціонувати сайт?
Оскільки метою наших міркувань є гордо звучить “найкраще позиціонування”, ми бачимо за допомогою широкого фрейму, в якому напрямку рухатися.
Це не спосіб SEO-технік, трюків чи маніпуляцій з рейтингом.
Необхідно старанно працювати над сайтом, щоб підвищити його цінність для користувачів. Іншого рішення в довгостроковій перспективі немає, оскільки це в інтересах самого Google.
Якщо SEO-агенція може допомогти в цьому, оптимізувавши структуру сторінок або додавши спеціалізований контент, це чудово. Однак, коли воно забезпечує високу видимість, використовуючи «методи, які є комерційною таємницею компанії», ми бачимо явне порушення здорової ідеї SEO. Оскільки ці зміни повинні бути відчутні для аудиторії сайту, тим більше вони не повинні бути секретом для власника сайту, чи не так? Очевидно, ми можемо припустити, що йдеться про перелінковку (зазвичай з приватних зворотних посилань), тож – використовуючи наведену вище інформацію – давайте подумаємо, чи дасть нам підрядник найкраще SEO, якщо це жодним чином не підвищить юзабіліті сайту. Відповідь однозначна.
Найкоротше і найправильніше припущення про SEO: Сайт повинен бути покращений таким чином, щоб він був ідеальним для аудиторії. Багато і дуже багато. Важливими елементами є цікавий, специфічний для галузі контент, зручний макет, чіткий дизайн сторінок, безпека даних (SSL, політика конфіденційності) тощо. Не існує єдиного рецепту успіху, натомість попереду багато роботи і вдосконалення, якщо ми хочемо успішно піднятися на вершину Google. Згідно з порадою для вебмайстерів: «поводьтеся так, ніби пошукової системи не існує».
Підсумок
- SEO-діяльність можна розглядати як короткострокову (вузькоспеціалізовану), так і довгострокову (широкоспеціалізовану).
- У першому випадку мова йде про роботу, яка має відносно швидкий вплив на отримані позиції і ефект від якої емпірично доведений. У другому випадку мова йде про апріорне прийняття фіксованого курсу дій, який дозволяє отримати найбільш стабільні результати позиціонування.
- Для утримання домінування на ринку і накопичення користувачів Google показує найцінніші результати. Таким чином, широке позиціонування вимагає повного дотримання політики пошукової системи, пристосування сайту до потреб аудиторії.
- Згідно з практикою широкоформатного позиціонування, будь-яка дія, що покращує видимість сайту, повинна бути тотожна підвищенню його юзабіліті. Винятків з цього правила не існує.
- Ми можемо визначити найкраще позиціонування як дії, що повністю йому відповідають.
Залишити відповідь