Міграція контенту – що це таке і як вона впливає на SEO?

Зміст

Контент, опублікований на сайті, має ключовий вплив на видимість сайту в пошуковій видачі. Тож якщо відбувається зміна домену або хостингу, про це не можна забувати. Міграція контенту – одна з найважливіших частин процесу перенесення сайту, тому варто знати, як її здійснити. Ось кілька порад, які допоможуть вам зробити це ефективно і без втрати позицій!

Міграція контенту – важлива частина перенесення сайту

Міграція контенту означає перенесення контенту на сайті й підпадає під ширший процес міграції сайтів.

Це необхідно в різних ситуаціях, наприклад, при конвертації домену або впровадженні шифрованого протоколу:

  • домену або при впровадженні зашифрованого протоколу сайту (HTTPS);
  • ваш хостинг-провайдер;
  • оновлення CMS;
  • зміни структури або навігації сайту;
  • дизайн сайту або інші UX-заходи.

На практиці міграція контенту відбувається в ході різних заходів, які можуть вплинути на позицію сайту в пошуковій видачі, відвідуваність і зручність користування сайтом. Це така ж частина загального процесу, як створення резервної копії, переміщення внутрішніх посилань або впровадження нових функцій на сайті.

З чого складається міграція контенту?

Міграція контенту охоплює не тільки тексти, включаючи описи продуктів, діяльності компанії або пости в блогах, але також:

  • графіку і зображення різного роду і їх описи (атрибути ALT);
  • теги title (заголовки сторінок) і description (описи підсторінок в Google);
  • заголовки;
  • анкори посилання, особливо при перенесенні внутрішніх посилань;
  • огляди і відгуки клієнтів;
  • теги в HTML-коді для візуального розрізнення контенту (наприклад, <strong> або <Em>).

Усі ці елементи впливають на SEO, а також на зручність користування сайтом, тому важливо пам’ятати про них під час будь-якої міграції контенту.

Міграція контенту і SEO

Міграція настільки важлива, тому що вона дозволяє утримувати раніше досягнуті позиції і не порушує процес позиціонування.

Дійсно, контент на сторінці має величезний вплив на SEO. Саме завдяки його високій якості, різноманітності та унікальності веб-сайт стає видимим у Google і може піднятися в пошуковій видачі.

Однак це ще не все. Міграція контенту може допомогти в SEO! Це пов’язано з тим, що міграція контенту вимагає аналізу контенту – так ви зможете виявити застарілий текст або зображення, перевірити ефективність включених ключових слів і виявити будь-які помилки, наприклад, у внутрішній перелінковці, які могли негативно вплинути на позицію.

На що звернути увагу при міграції контенту?

Міграція контенту – дуже важлива частина процесу переміщення або модифікації веб-сайту. Для того, щоб вона була ефективною, варто пам’ятати про декілька речей – ось найважливіші з них!

Аналіз контенту, який потрібно перенести

Який контент ви хочете перенести, а який залишити? Це важливе питання, на яке повинен відповісти кожен власник сайту, який здійснює міграцію сайту. Проаналізуйте, який контент був опублікований на кожній підсторінці, перевірте, чи генерує він трафік (наприклад, за допомогою Google Analytics) і чи є ключові фрази та посилання в ньому актуальними.

Якщо на вашому сайті є застарілий контент або контент, який не викликає великого інтересу у користувачів, не видаляйте його відразу. Можливо, варто його оновити або оптимізувати для SEO, якості та унікальності, щоб він приносив вам більше користі в майбутньому?

Міграція всього SEO-релевантного контенту

Jak wspomnieliśmy wcześniej, treści to nie tylko teksty publikowane w witrynie. Zadbaj również o migrację grafik, zdjęć, znaczników <strong> i <Em> oraz elementów, które nie są widoczne na stronie (tytuły, meta tagi czy atrybuty ALT). Pamiętaj także, by sprawdzić, czy wszystkie treści zostały właściwie skopiowane i wdrożone na nową stronę, by wyświetlały się prawidłowo (zarówno na ekranach komputerów, jak i urządzeniach mobilnych).

Покращення внутрішніх посилань вручну

Міграція контенту може бути трудомісткою – в основному через необхідність вручну вводити нові адреси внутрішніх посилань. Це необхідно, наприклад, при зміні доменів. Пам’ятайте не тільки про посилання в тексті, але й про посилання в навігаційному меню, нижньому або верхньому колонтитулі!

Створення резервної копії

Це відбувається після того, як контент підготовлений до міграції і всі елементи реалізовані в тестовій версії. Це дозволяє уникнути ризику втрати контенту, якщо щось піде не так під час процесу.

Не забудьте також перевірити, чи відображаються підсторінки на новому сайті в Пошуковій консолі Google і чи не виникають помилки. Такий моніторинг дозволить вам вносити виправлення на постійній основі і уникнути ризику зниження позицій в Google.

Підсумок

  • Міграція контенту – це перенесення контенту на нову версію сайту. Це відбувається під час ширшого процесу – міграції сайту.
  • Міграція контенту включає не тільки текст, але й графіку, метадані, заголовки, анкори, відгуки клієнтів або атрибути ALT.
  • Це важливо з точки зору SEO – правильно виконана міграція дозволить вам зберегти свої позиції і навіть покращити пошукову оптимізацію.
  • Перед перенесенням контенту ретельно проаналізуйте, який контент потрібно перенести, а який варто оновити або оптимізувати заздалегідь.
  • Під час міграції також не забудьте покращити внутрішні посилання та створити резервну копію.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

12.12.2024 SEO
11.12.2024 Маркетинг
10.12.2024 SEO
09.12.2024 SEO
06.12.2024 SEO
05.12.2024 Маркетинг
04.12.2024 Маркетинг
03.12.2024 Маркетинг
02.12.2024 Маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу