Контент – що це таке?
Цікаво, що таке контент? Його популярність, безсумнівно, зростає, але що він насправді означає? Як досвідчене агентство копірайтингу, ми поділимося з вами кількома цікавими порадами в цій статті!
Що таке контент?
Контент – це англійський вираз, що означає «зміст».
Це стосується маркетингу, в якому він є важливою стратегією для завоювання клієнтів за допомогою презентації змістовного контенту.
На практиці компонентами контенту є всі тексти, видимі на сайті: підсторінки, статті в блозі, пропозиції, прайс-листи, описи продуктів, а також візуальний контент: інфографіка, фотографії, відео або графічні інструкції.
Спільним елементом є характер бренду, тематична інформація і, в більшості випадків, SEO-структура, яка покращує видимість компанії в пошуку Google.
Чому важливо мати хороший контент?
Сьогоднішню маркетингову діяльність можна описати як інформаційну гонку. Компанії регулярно публікують статті, розширюють підсторінки та оновлюють прайс-листи. Причина одна – це збільшує продажі. Але як це можливо?
Переваги хорошого контенту полягають у наступному:
- збільшення кількості відвідувань сайту – якщо ваш бізнес з’являється в пошуковій системі, це генерує цінний трафік і збільшує кількість потенційних клієнтів; коли ви створюєте контент достатньої якості, ви можете позиціонувати свій сайт не тільки за заданим ключовим словом, але й за довгими фразами. Це важливо, оскільки вони часто генерують більше трафіку;
- створення іміджу – надання галузевої інформації є надійною вітриною вашої експертизи;
- довгостроковий ефект – зазвичай ви не втрачаєте високі позиції в пошукових системах за одну ніч. Результати є стабільними порівняно з платною рекламою, яка вимагає постійних інвестицій;
- вірусний контент – хороший контент користувачі будуть передавати далі. Перелінковка впливає на позиції в пошукових системах і може суттєво вплинути на ваше охоплення.
Ще в 1996 році Білл Гейтс написав есе з фразою «Контент – це король», яка популярна і сьогодні. У ньому він передбачив, що більшість грошей, які генеруються в Інтернеті, будуть надходити від контенту. Це передбачення справдилося, саме тому сьогодні створення контенту повинно бути повністю професійним, щоб отримати бажані результати.
На що слід звернути увагу при створенні контенту?
Всі перераховані вище фактори впливають на кінцеву бажану мету – продажі та прибуток. Як бачите, гра варта свічок, але з якими труднощами ми можемо зіткнутися на цьому шляху?
- Обмежена кількість місць – Google дає хорошу видимість лише першій сторінці, яка містить 10 результатів;
- Дії конкурентів – чим більше роботи і витрат з боку інших компаній, тим важче буде перемогти їх у боротьбі за високі позиції;
- Довга та інтенсивна робота – такі високі результати потрібно купувати зусиллями, тому отримання оптимальної видимості вимагає часу та/або витрат на SEO.
Гарний контент – це одне, а реальність ринку – зовсім інше. На кінцевий результат впливає багато факторів, і змістовний контент – лише один з них.
Контент – характеристики
Ми обговорили, що таке контент та його переваги, тож настав час поговорити про те, що впливає на якість – а отже, і на маркетингові результати.
Хороший контент складається з трьох взаємопов’язаних частин:
- Цінність контенту – інформація повинна бути унікальною та цінною для користувачів. Теми повинні охоплювати лише спектр діяльності компанії, щоб надати контент-маркетингу релевантності.
- Приваблива форма – важлива чітка і читабельна структура тексту, а також персонаж, адаптований до цільової групи. Смислове послання є важливою метою, тому контент не повинен бути ані занадто складним (оскільки читачі швидко кинуть читати або взагалі не зацікавляться), ані занадто легким (оскільки тоді він буде занадто тривіальним або нудним). Межа дуже тонка, тому її слід проводити, виходячи з «середньостатистичної» аудиторії контенту.
- SEO-структура – місцем призначення більшості інформації є Інтернет, тому варто забезпечити оптимальну видимість, застосовуючи принципи позиціонування контенту. До них відносяться заголовки, ключові слова, мета-текст і внутрішня перелінковка.
Якісний контент викликає емоції. Це може бути радість, смуток або навіть гнів. Якщо вони виникають під час споживання контенту, то можуть підвищити ймовірність того, що одержувач буде ділитися ним далі, коментувати, взаємодіяти з ним. Емоції часто є причиною того, що контент стає вірусним.
Ви вже знаєте, якими якостями володіє хороший контент. І що далі? Час писати і боротися за високі позиції!
Підсумок
- Контент – це англійське слово, що означає “вміст”. У маркетинговому словнику воно позначає весь письмовий та візуальний контент.
- Хороший контент має високу змістовну цінність, привабливу форму і часто також структуру для SEO.
- Дотримання вищезазначених умов вимагає знань і трудомісткої роботи, тому якість переважає над хитрістю (хоча хитрість має неабияке значення, принаймні, з огляду на сучасні алгоритми Google).
Залишити відповідь