Чи варто розглядати guest blogging?

Зміст

Кожен, хто веде блог, напевно, хотів би зробити його якомога популярнішим. Існує багато способів досягти цього ефекту. А що, якщо ми скажемо вам, що один із них – це… написання статей для іншого блогу? Дізнайтеся, що таке гостьовий блог!

Що таке guest blogging?

Guest blogging, що можна вільно перекласти як ведення блогу на чужому сайті – це практика публікації власноруч створеного контенту поза межами нашого сайту.

Хоча ідея розвивати свій сайт, розміщуючи свої тексти в чужих блогах, звучить як парадокс, це рішення регулярно використовується багатьма компаніями.

Ідея полягає в наступному: Опублікований вами текст, окрім того, що відповідає всім вимогам передачі змістовного контенту, також є вашою «візитною карткою» і знайомить нову аудиторію з вашою компанією. Таким чином, є шанс залучити ширшу аудиторію і, таким чином, отримати додаткові потенційні вигоди.

Звичайно, такі дії відбуваються за взаємною згодою між творцем та особою, яка контролює сайт. Це також часто є результатом маркетингової угоди, яка вигідна обом сторонам – автор отримує нову аудиторію, а власник сайту – якісний і релевантний контент, який принесе користь для пошукової оптимізації. Як бачите, гостьові пости, хоч і суперечливі на перший погляд, насправді можуть бути досить непоганим способом розвитку.

Guest blogging входить до так званої стратегії inbound маркетингу.

Коротко кажучи, це протилежна концепція традиційній рекламі – вона прагне охопити аудиторію, тоді як інбаунд-активності спрямовані на представлення контенту, який шукає сама аудиторія. Саме так повинні працювати ваші гостьові пости – хоча вони можуть бути не пов’язані безпосередньо з темою сторінки, вони представлять незнайому тему настільки цікаво і захоплююче, що одержувач захоче дізнатися щось додатково – і, в припущенні, відразу перейде на сторінку автора.

Guest blogging – переваги

Guest blogging має дуже важливу перевагу – він дозволить вам зміцнити зовнішні посилання, що ведуть на ваш сайт.

Якщо ви розмістите публікацію на сайті з вищим коефіцієнтом «довіри», ніж у вас, ви отримаєте додаткову перевагу у вигляді покращення пошукової оптимізації вашого сайту. Це пов’язано з тим, що Google використовує спеціальні алгоритми для перевірки «довіри» до сайту, і «підключення» до сайту з вищим коефіцієнтом матиме неабиякий вплив на вашу пошукову позицію.

Однак Google, знаючи про зловживання творцями контенту такою тактикою, включаючи створення сторінок, що об’єднують сотні посилань, став більш обережним. Тому посилання в статті слід використовувати з розумом. Не використовуйте це як можливість впихнути якомога більше посилань – вони повинні посилатися лише на тематично схожий контент і бути поміркованими.

Якщо ви хочете бути впевнені, що Google не покарає вашу статтю за надмірну кількість посилань, ви можете попросити видавця встановити атрибут nofollow. Тоді SEO-ефект значно знизиться, але підвищиться безпека і природне співвідношення dofollow/nofollow посилань.

Гостьові публікації – поради

Якщо надумали вести guest blogging, вам потрібно пам’ятати про два моменти, перелічені нижче.

  1. Знайдіть правильну цільову групу – зрозуміло, що стаття про тралення на сайті, присвяченому гардеробам, викличе лише подив. Екстремальний приклад, але такий, що ілюструє елементарний принцип: сайт, на якому ви публікуєте свій текст, повинен бути тематично пов’язаний з вашою галуззю. Чим більше ваша ніша перетинається з чужою, тим краще – стаття органічно впишеться в існуючий контент і не буде здаватися надуманою. З цієї причини важливо попередньо ретельно продумати і уточнити власну тематику і цільову аудиторію, щоб знати, що шукати в новій аудиторії.
  2. Створюйте якісний контент – текст не повинен відхилятися від стандартної якості вашого матеріалу. Адже він виконує представницьку функцію – опосередковано буде першим контактом читача з вашим контентом, тому заслуговує на максимальну увагу. Тому бажано присвятити гостьовий пост особливо привабливій та цікавій темі. Якщо ви не можете знайти таку тему, ви завжди можете подати її в нетрадиційний спосіб або під абсолютно новим кутом зору.

Хто виграє від написання гостьових статей?

В Інтернеті можна знайти чимало прикладів того, що роблять великі та впізнавані бренди. Для них блоги є частиною ретельно спланованої маркетингової стратегії, а також часто створюються спільно кількома людьми.

Втім, вам не обов’язково бути великою компанією, щоб використовувати цю тактику – хоча охоплення блогу може бути меншим, сама процедура є універсальною і має приносити пропорційні вигоди незалежно від цього. Звичайно, не варто застосовувати її на самому початку ведення блогу – все залежить від вашої репутації в галузі.

Одним з показників цього є ваш блог – якщо він добре підтримується і регулярно поповнюється новими текстами, вас також вважатимуть надійним і таким, що заслуговує на довіру. Тоді, природно, у вас набагато більше шансів отримати схвалення на ведення гостьового блогу.

Таким чином, розвиток вашого блогу є необхідною умовою для того, щоб розглядати можливість гостьових блогів. До речі, це не єдиний спосіб розширити свою аудиторію, але як тільки ви накопичите достатню кількість репрезентативного контенту, варто звернутися до нього.

Підсумок

  • Guest blogging – це розміщення гостьових постів за межами вашого сайту.
  • Завдяки статтям на інших сайтах і блогах ви можете отримати нову потенційну аудиторію.
  • Такі пости також можуть впливати на позиціонування вашого сайту за допомогою посилань.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

12.12.2024 SEO
11.12.2024 Маркетинг
10.12.2024 SEO
09.12.2024 SEO
06.12.2024 SEO
05.12.2024 Маркетинг
04.12.2024 Маркетинг
03.12.2024 Маркетинг
02.12.2024 Маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу