Google Search Console – що це таке?

Зміст

Google Search Console допоможе вам відстежувати видимість вашого сайту в Інтернеті. Це корисний інструмент, який є відмінною підтримкою для прийняття рішень і реалізації SEO-заходів. Що таке Пошукова консоль Google і як вона працює? Коли вона може бути корисною?

Що таке Google Search Console?

Google Search Console (GSC) – це безкоштовний інструмент, який надає можливість перевірити сайт в результатах пошуку Google.

Для багатьох професіоналів це основне джерело даних про користувачів і продуктивність сайту. Це чудова підтримка для веб-позиціонування. Її використовують SEO-фахівці, а також адміністратори, веб-майстри, маркетологи і звичайні користувачі, які хочуть оцінити ефективність свого сайту або інтернет-магазину.

Google Search Console – це дуже потужний інструмент, за допомогою якого ви можете, серед іншого:

  • перевірити, чи проіндексований ваш сайт і як проходить індексація;
  • проаналізувати статистику, пов’язану з популярністю сайту;
  • дізнатися, за якими фразами сайт відображається в Google і яку позицію займає;
  • перевірити швидкість роботи сайту;
  • усунути будь-які проблеми з використанням сайту на мобільних пристроях;
  • додати карту сайту.

Щоб почати користуватися Пошуковою консоллю Google, необхідно підтвердити право власності на сайт. Цей процес необхідний для підтвердження достовірності адміністратора сайту. Інструмент безкоштовний, інтуїтивно зрозумілий і зручний у використанні, оскільки вам не потрібно щодня входити в систему для моніторингу вашого сайту. Якщо Google виявить проблему, ви отримаєте спеціальне повідомлення на електронну пошту.

Навіщо використовувати Google Search Console?

GSC містить інформацію про те, як Google індексує, сканує та ділиться веб-сторінками. Таким чином, це чудова підтримка для власників сайтів.

Варто скористатися, якщо ви хочете позиціонувати свій сайт, підтримувати високі позиції в результатах пошуку Google, збільшити продажі ваших товарів або послуг, а також підвищити видимість вашої компанії або порталу в Інтернеті.

Які переваги може принести Google Search Console? Як з її допомогою можна покращити діяльність з позиціонування? Варто зосередитися насамперед на таких аспектах, як:

  • Перелінковка – побудова посилань, тобто отримання посилань з інших сайтів на свій власний, є основою SEO. Google Search Console буде дуже корисною в цьому плані, оскільки дозволяє визначити і проаналізувати структуру і посилальний профіль того чи іншого сайту. Простіше кажучи, з її допомогою ви зможете побачити, які сайти мають посилання, що ведуть на ваш сайт.
  • Видимість – дані, надані GSC, допоможуть вам підвищити видимість вашого сайту в результатах пошуку. У вкладці «Аналітика» ви знайдете інформацію про поточну позицію вашого сайту за ключовими словами, а також про кількість показів і CTR, тобто співвідношення показів до кліків.
  • Індексація – Пошукова консоль Google чудово справляється з індексацією сайтів. Її можна використовувати для перевірки того, чи індексується сайт, як просувається процес, швидкість процесу, а також для повідомлення про нові підсторінки і виявлення помилок.
  • Адаптивність – враховуючи, що більшість людей сьогодні переглядають сайти зі смартфонів, сайти повинні залишатися повністю функціональними і зручними для користувачів. Google Search Console надасть вам дані, які дозволять швидко усунути помилки, якщо ваш сайт некоректно відображається на мобільних пристроях. За допомогою цього інструменту ви також можете відстежувати час завантаження вашого сайту.

Інструменти та звіти в GSC

Служба Google Search Console надає практичні інструменти та звіти, які дозволяють постійно контролювати ваш сайт в Google і швидко вирішувати будь-які проблеми.

Серед найбільш корисних звітів варто відзначити вкладку «ефективність», де можна перевірити статистику кліків, показів, тип запитів, за якими переходять на сайт, або популярність окремих підсторінок. Серед даних, які генерують звіти, можна відзначити:

  • середня позиція за всіма або вибраними запитами;
  • загальна кількість кліків, тобто кліків, що генерують органічний трафік на сайт. Після введення відповідних ключових слів у пошукову систему користувач отримує список результатів. Статистика GSC показує, скільки людей перейшло за посиланням і відвідало ваш сайт;
  • загальну кількість показів, тобто кількість людей, які побачили ваш сайт за допомогою пошуку в Інтернеті;
  • середній CTR (Click Through Rate), або коефіцієнт переходів на сайт. Це результат у відсотках від загальної кількості показів, поділений на загальну кількість кліків.

Статистика, доступна в Google Search Console, дозволяє визначити ефективність окремих SEO-заходів, а також спланувати наступні. За допомогою цього простого і безкоштовного інструменту ви можете розвивати свій сайт. Google Search Console є основою в роботі кожного позиціонера, маркетолога, розробника, адміністратора сайту, а також власника бізнесу в сфері електронної комерції. Інструмент виявить проблему і надасть важливу інформацію для покращення видимості вашого сайту в Google.

Підсумок

  • Google Search Console (GSC) – це безкоштовний інструмент, призначений для веб-аналітики.
  • Інструмент GSC індексує, сканує та ділиться сайтами, тому він є хорошою підтримкою для SEO та підвищення видимості сайту в Google;
  • Google Search Console – це безкоштовна платформа, яка є “must have” для SEO-фахівців, маркетологів, веб-майстрів та адміністраторів сайтів.
  • Це чудовий інструмент, якщо ви хочете розвивати свій сайт і досягти високих позицій у пошуковій видачі Google.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

23.01.2025 Копірайтинг
22.01.2025 Контент маркетинг
21.01.2025 Копірайтинг
20.01.2025 SEO
17.01.2025 Копірайтинг
16.01.2025 SEO
15.01.2025 Копірайтинг
14.01.2025 Копірайтинг
13.01.2025 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу