Що таке content intelligence?
Контент, безумовно, є одним з найважливіших елементів, коли мова йде про просування бізнесу – незалежно від того, чи хочете ви розкрутити свій сайт, інтернет-магазин або портал. Тільки цінні, добре написані тексти мають шанс зацікавити читача і спонукати його до дії. Чи може content intelligence допомогти вам у створенні кращого контенту? Що передбачає цей підхід?
Що таке content intelligence?
Content intelligence – це підхід до контент-маркетингу, який ґрунтується на використанні штучного інтелекту для пошуку та перетворення даних на корисну інформацію.
Це дозволяє створити ефективну маркетингову стратегію для компанії. Іншими словами, content intelligence – це управління контентом відповідно до рекомендацій, наданих штучним інтелектом. Таким чином, ви зможете швидко і відносно легко планувати цінний контент, який принесе відчутну користь вашій компанії.
Більше того, ви заощадите час, витрачений на копіткий аналіз даних, і неодмінно отримаєте кращі результати від своєї роботи. У цьому випадку ви не покладаєтесь на здогадки та інтуїцію, а маєте у своєму розпорядженні достовірні факти. Використовуючи контент-аналітику у своїй роботі, ви зможете приймати кращі, більш стратегічні рішення.
Що таке content intelligence?
Контент-аналітика генерує та обробляє набори даних, а потім допомагає зробити правильні висновки, щоб зробити контент-маркетингову діяльність ефективною.
Це чудовий спосіб дізнатися про потреби потенційних клієнтів і сам ринок. З яких видів діяльності складається content intelligence? Варто зосередитися на таких питаннях, як:
- персоналізація аудиторії,
- аудит,
- оптимізація сайту,
- аналіз соціальних мереж,
- стратегії оптимізації каналів,
- аналіз конкурентів.
Цікаво, що вже за допомогою аналізу конкурентів ви зможете визначити, який текст і ключові слова повинні з’явитися на вашому сайті, щоб ви могли насолоджуватися високим рейтингом в пошуку Google і генерувати більше трафіку на ваш сайт. Це спосіб краще зрозуміти свого потенційного клієнта. Таким чином, ви зможете задовольнити їхні потреби та очікування, що, безсумнівно, призведе до більшої лояльності та довіри до вашого бренду і, звичайно ж, до прибутку.
Content intelligence – це не спеціальна програма для аналізу даних, а процес, за допомогою якого ви можете підвищити продажі та свою видимість в Інтернеті.
Content intelligence з копірайтингом
Як content intelligence може бути використана в роботі копірайтера? Щоб зробити контент, який ви пишете, більш цінним і цікавим, варто орієнтуватися насамперед на свою аудиторію. По-перше, потрібно зібрати інформацію про те, якому контенту віддають перевагу користувачі інтернету, коли вводять певний запит. По-друге, подумайте, чи є такі статті на вашому сайті. Якщо так, то все, що вам потрібно зробити – це оптимізувати їх під задану тематику.
Поєднуючи штучний інтелект з контент-маркетингом, ви можете досягти дуже хороших результатів з меншими зусиллями. Скориставшись перевагами сучасних технологій, ви заощадите багато часу, який раніше витрачали на аналіз даних.
AI проти CI
Штучний інтелект має набагато ширше застосування, крім того, в цьому випадку метою є повна автоматизація.
У content intelligence ситуація зовсім інша, адже саме людський фактор є найважливішим. Підтримка у вигляді штучного інтелекту, який виконує частину роботи за нас, зовсім не обов’язково має бути обмежувальною, навіть навпаки. У цьому випадку ви зможете зосередитися на творчій частині створення текстів замість того, щоб аналізувати сотні шматків даних. При використанні CI ваш контент буде більш профільованим, адаптованим до вашої аудиторії, що, безумовно, сприятиме кращим результатам продажів.
Підсумок
- Content intelligence – це підхід, який ґрунтується на використанні штучного інтелекту для пошуку та перетворення даних на корисну інформацію;
- Content intelligence дозволяє краще профілювати ваш контент для цільової аудиторії. Цей підхід також стане чудовою підтримкою для копірайтера.
- Штучний інтелект має широкий спектр застосування, в даному випадку спрямований на повну автоматизацію, в той час як у випадку з content intelligence людський фактор є ключовим.
Залишити відповідь