Content gap – що це таке і як він впливає на позицію сторінки?

Зміст

У діяльності майже кожної компанії рано чи пізно настає момент “виходу в онлайн”. Підприємці створюють сайти та інтернет-магазини, публікують цікавий та захоплюючий контент, щоб вийти в топ і завоювати клієнтів. Але чому вони не завжди досягають перших позицій у пошукових системах? Можливо, бар’єром в алгоритмах є прогалина в контенті.

Що таке content gap?

Content gap – це свого роду прогалина в контенті. Це невідповідність між ключовими словами, які можна знайти на нашому сайті, і фразами, які цільова аудиторія вводить у пошуковій системі.

Це може статися як через неадекватно написані статті в блозі, так і через помилки в питаннях і відповідях та описах продуктів. Будь-що з перерахованого вище може сприяти виникненню прогалин у контенті.

Чому content gap так важливий?

Не можна заперечити, що коли мова йде про онлайн-маркетинг, використання ключових фраз є частково золотим ключем до успіху. Знання принципів SEO допомагає зрозуміти це.

Приклад

Уявіть, що ви ведете блог про італійську кухню. У вас багато читачів, і ви хотіли б, щоб вашим сайтом зацікавилися великі компанії. Ви мрієте розмістити на своєму сайті платну рекламу їхньої продукції і заробити трохи грошей. Щоб привернути увагу компаній, ви використовуєте на своєму сайті ключові слова, такі як: «італійська піца», «піца з Італії», «піца на тісті з пшениці», «макарони спагеті». На жаль, ви не фіксуєте зростання інтересу. Що ще гірше, блогери, які щойно створили свої сайти, вже мають десятки пропозицій про співпрацю.

Проблема в описаному випадку, ймовірно, полягала в прогалині в контенті. Хоча в статтях блогу були використані дуже популярні ключові фрази, багато інших були пропущені. Часто це просто синоніми або додаткові слова. В описаному прикладі прогалиною в контенті були б фрази «оригінальна італійська піца», «справжня італійська піца», «піца на пшеничному тісті», «макарони пенне».

Хоча ми не можемо використовувати всі ключові слова (текст повинен бути природним, щоб бути ефективним), варто визначити прогалини в контенті, які можуть з’явитися на нашому сайті.

Коли шукати прогалину в пошуковій видачі?

Як показано на прикладі – коли, незважаючи на наші зусилля і новий контент, ми не бачимо результатів. Часто ми помічаємо це, порівнюючи з конкурентами, у яких справи йдуть краще, ніж у нас. Як наслідок, прогалина в контенті призводить до низьких показників конверсії та відсутності трафіку на сайті. Отже, варто визначити прогалину в пошуку на ранній стадії – особливо якщо ринок, на який ми виходимо, є “обложеним” і з великим розмаїттям пропонованих послуг або продуктів.

Як заповнити прогалину в контенті?

Для початку знайдіть і визначте прогалину в контенті. Потім точніше визначте свою цільову аудиторію. Що шукає ваша аудиторія? Які сторінки ваших конкурентів з’являться, коли ви введете в Google фразу «італійська піца»? Наскільки оптимізований їхній сайт і які ключові слова вони використовують?

Деякі інструменти, такі як Google Trends, Ahrefs, KWFinder або просто SERP, можуть бути корисними. Слідкуйте за трендами і подивіться, яких ключових слів не вистачає на вашому сайті.

Якщо ви вже знайшли прогалину в контенті та визначили потреби вашої аудиторії, оптимізуйте сторінку. Замість того, щоб використовувати ключове слово «італійська піца» кілька разів у тексті, спробуйте також вплести в контент інші фрази, наприклад, вищезгадані «піца на пшеничному тісті», «справжня італійська піца», «оригінальна італійська піца».

Не забувайте дотримуватися балансу при використанні ключових слів – алгоритми Google розпізнають, якщо ви нав’язуєте десятки ключових фраз лише в кількох абзацах. Тому в першу чергу подбайте про читабельність і високу якість.

Звучить складно, але точно не для людей, які знають принципи SEO. Якщо вам потрібна допомога з прогалинами в контенті, зверніться до SEO-фахівця або аналітика. Професійні копірайтери також знають, що така прогалина існує, тому варто звернутися до обізнаної команди фахівців.

Підсумок

 

  • З поширенням інтернет-маркетингу з’явився content gap.
  • Це розрив, який існує між ключовими фразами на нашому сайті та словами, які потенційна аудиторія вводить у пошуковій системі.
  • Знання SEO є важливим для подолання розриву між контентом та уникнення повторення помилок, які створили цей розрив.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

12.12.2024 SEO
11.12.2024 Маркетинг
10.12.2024 SEO
09.12.2024 SEO
06.12.2024 SEO
05.12.2024 Маркетинг
04.12.2024 Маркетинг
03.12.2024 Маркетинг
02.12.2024 Маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу