7 найпоширеніших помилок контент маркетингу. Як їх уникнути?
Кажуть, що не помиляється лише той, хто нічого не робить. Це правда, але при реалізації стратегії контент-маркетингу варто зробити все, щоб їх уникнути. Будь-яка помилка, навіть незначна, може негативно вплинути на результати вашої кампанії та звести нанівець усі ваші зусилля. Тому перед вами найпоширеніші помилки контент-маркетингу – дізнайтеся, чого не варто робити і як уникнути можливих помилок!
7 помилок контент-маркетингу, яких слід уникати
На жаль, багато підприємців все ще припускаються помилок у контент-маркетингу, які перешкоджають залученню клієнтів і повному використанню потенціалу цієї стратегії.
Ось 7 таких ключових помилок – уникаючи їх, ви значно збільшите свої шанси на досягнення бізнес-цілей!
Припинення ведення блогу
Блог – це найкращий на сьогодні інструмент для донесення цінної інформації до потенційних клієнтів, заохочення їх скористатися вашою пропозицією та створення позитивного іміджу бренду. Коротше кажучи, якщо ви хочете досягти успіху, вам потрібен блог.
Публікуйте спеціалізовані пости з безліччю цінних порад, інформуйте свою аудиторію про події компанії або нові продукти, а також реагуйте на потреби потенційних клієнтів. Це допоможе вам зарекомендувати себе як експерта в галузі, заохотити людей скористатися вашою пропозицією та ефективніше позиціонувати свій сайт.
Відсутність регулярних публікацій
Багато підприємців, вирішивши завести блог, не до кінця знають, як його вести. Як результат – неякісні пости або дуже рідкісні публікації. Між тим, саме регулярність і регулярність зробить ваш блог живим і приверне нову аудиторію.
Тому подбайте про те, щоб ваші статті з’являлися хоча б 1-2 рази на тиждень – якщо ви не можете готувати їх самостійно, зверніться за допомогою до досвідченого копірайтера. Таким чином, ви отримаєте контент, який допоможе вам зміцнити позиції лідера на ринку.
Невикористання потенціалу соціальних мереж
Однією з основних помилок контент-маркетингу є також недооцінка важливості соціальних мереж. Багато підприємців вважають, що для досягнення успіху достатньо професійного сайту та цікавого блогу. На жаль, це помилкова думка.
Виявляється, життя цифрового світу обертається навколо соціальних мереж. Саме соціальні мережі об’єднують найбільшу кількість ваших потенційних клієнтів і дозволяють ефективно поширювати ваш контент. Тож використовуйте можливості таких сайтів, як Facebook, Instagram або LinedIn, і залишайтеся на зв’язку з аудиторією вашого бренду. Незалежно від того, яку галузь ви представляєте.
Невизначення цільової групи
Одним із найважливіших елементів стратегії контент-маркетингу є визначення цільової аудиторії, про що багато підприємців забувають. Як наслідок, вони представляють контент тим людям, які в ньому не зацікавлені. Це найкращий спосіб даремно витратити час і гроші.
Тому, щоб уникнути цієї поширеної помилки контент-маркетингу, дізнайтеся все, що можна, про своїх потенційних клієнтів. З’ясуйте, які характеристики має типовий одержувач вашої пропозиції, якого він віку і що йому потрібно. Створюючи та публікуючи контент з урахуванням цього, ви значно збільшите свої шанси на залучення багатьох нових клієнтів.
Чудовим інструментом для з’ясування того, хто є вашими клієнтами і як вони поводяться на сайті вашої компанії, є Google Analytics.
Відсутність SEO-оптимізації
“Якщо я вже проводжу одну кампанію, навіщо мені ще одна? Це марна трата часу та грошей!” – ще одна хибна думка, яка заважає використовувати контент-маркетинг на повну потужність. На практиці виявляється, що він завжди повинен йти пліч-о-пліч з SEO.
Більше того, саме контент-маркетинг закладає фундамент для ефективного SEO, оскільки дозволяє публікувати безліч ключових слів і посилань, які забезпечать видимість вашого бренду в Інтернеті.
Тож уникайте цієї помилки контент-маркетингу і переконайтеся, що ваш сайт і тексти, які ви публікуєте на ньому, оптимізовані для SEO. Подбайте про метадані, заголовки, ключові слова та посилання (внутрішні та зовнішні). Більшу частину основної роботи ви можете виконати самостійно. Якщо у вас немає часу, скористайтеся допомогою SEO-фахівця або кваліфікованого SEO-копірайтера.
Фокусування на одному типі контенту
Контент – це не лише тексти. І хоча вони є його основою, без якої неможлива ефективна стратегія, варто доповнювати його ще й візуальним контентом:
- зображеннями;
- графіки;
- діаграмами;
- відео.
Таким чином, вони стануть набагато привабливішими для глядача і будуть краще сприйматися Google.
Неможливість адаптувати контент до мобільних пристроїв
Непристосування контенту, який ви відображаєте, до можливостей мобільних пристроїв – одна з основних помилок контент-маркетингу, яка може призвести до того, що потенційні клієнти негайно покинуть ваш сайт. Чому? Смартфони домінують у світі, і переважна більшість з нас використовує їх для перегляду інтернет-сторінок. Неадаптивний контент на вашому сайті буде нечитабельним.
Тому варто подбати про адаптивність сайту і перевірити, як опублікований контент виглядає на маленькому екрані. Ви можете провести тест мобільності вашого сайту за допомогою безкоштовного інструменту Google.
Чому контент-маркетинг – це ключ до вашого успіху?
Багато власників бізнесу, незалежно від галузі, визнають, що створення якісного контенту та його ефективне поширення може сприяти успіху в цифровому світі.
«Контент – це король» – це слова, які все більше закріплюються у свідомості бізнесу.
З чим це пов’язано? За допомогою контент-маркетингу:
- привернете увагу потенційних клієнтів та ефективніше просуватимете свої товари чи послуги;
- налагодите довгострокові відносини з клієнтами, що відобразиться на репутації та фінансових показниках вашої компанії;
- використаєте різні маркетингові канали, завдяки чому ваш бренд побачить аудиторія з різними потребами та вподобаннями;
- Ваш сайт стане більш помітним в Інтернеті, що сприятиме збільшенню відвідуваності.
Звичайно, це лише деякі з переваг такої маркетингової стратегії. Для того, щоб ви могли скористатися ними всіма, вам слід правильно спланувати свою кампанію – бажано за підтримки фахівця, чиї знання та досвід допоможуть вам досягти успіху.
Підсумок
- Контент-маркетинг – один з найкращих способів залучення клієнтів і створення позитивного іміджу бренду.
- Під час проведення кампанії можна припуститися багатьох помилок контент-маркетингу, найголовнішими з яких є відмова від ведення блогу та активності в соціальних мережах.
- Фундаментальною помилкою контент-маркетингу є невизначення цільової аудиторії, що призводить до того, що ваш контент потрапляє не до тих людей.
- Якщо ви хочете досягти успіху, регулярно публікуйте різноманітний контент – не лише текст, але й зображення, графіку чи відео.
- Не забувайте оптимізувати свій контент для мобільних пристроїв та SEO.
Залишити відповідь