Що таке black hat SEO і чому його не варто використовувати?
Що ви робите, коли хочете знайти якусь інформацію в Інтернеті? Ви, напевно, запитаєте Google. Пошуковою системою щодня користуються мільйони людей по всьому світу, тому не дивно, що так багато власників вебсайтів прагнуть отримати найкращу видимість у ній. Ключем до успіху є використання правильних SEO-технологій, серед яких є і заборонені Google. Вони відомі як «black hat SEO».
Black hat SEO, або дії, несумісні з правилами Google
Black hat SEO – це неетичні та заборонені Google практики, спрямовані на обхід правил пошукової системи та обман алгоритмів.
Це пов’язано з тим, щоб зробити позиціонований сайт видимим в Інтернеті якомога швидше і дешевше. Тому «фахівці», які використовують black hat SEO, обирають найкоротші шляхи, не дбаючи про потреби та наміри користувачів.
Донедавна такі дії були ефективними, а відсутність досконалих алгоритмів, які могли б відстежувати будь-які неетичні практики, заохочувала багатьох власників сайтів та позиціонерів до їх використання. Початок боротьби Google з чорною оптимізацією припадає на 2006 рік – саме тоді в інфраструктурі дата-центру Google відбулися зміни під назвою «Великий тато» (Big Daddy). Її метою було більш ефективне ранжування та індексування сайтів, а також усунення численних 302 перенаправлень або канонічних URL-адрес.
З іншого боку, через кілька років з’явилися вдосконалені алгоритми, такі як Panda і Penguin, які карали сайти за сумнівну якість контенту і неприродні профілі посилань. Це суттєво обмежило активність багатьох неетичних власників сайтів, які, побоюючись болючих санкцій з боку Google, припинили використовувати чорне SEO.
Заборонені методи, або приклади Black Hat SEO
Звичайно, не бракує людей, які навіть сьогодні, в епоху Panda або Penguin, намагаються обдурити Google. Вони використовують всілякі чорні SEO-технології, від яких кожен власник сайту повинен триматися подалі.
Ось деякі з найпопулярніших практик, які суворо караються Google, і які точно не варто використовувати в процесі SEO!
- Маскування контенту. Це техніка, відома у світі SEO як “маскування”, яка передбачає створення двох версій контенту на сайті – однієї для користувачів і однієї для роботів Google. В результаті користувачі інтернету, швидше за все, побачать на сайті зображення або анімацію, в той час як боти бачать контент, насичений великою кількістю ключових слів.
- Приховування контенту. Згідно з рекомендаціями Google, весь контент, опублікований на сайті, повинен бути видимим для користувачів. То чому ж деякі люди намагаються приховати його, роблячи текст фоновим кольором або встановлюючи оцінку шрифту на 0? Очевидно, для того, щоб розмістити на сторінці якомога більше ключових слів або посилань.
- Наповнення ключовими словами. Саме «ключові слова» – разом із посиланнями – є найкращим способом швидко досягти високих позицій у Google. Одна з найпопулярніших чорних SEO-технологій – надмірне впихування їх у контент, що негативно впливає на якість контенту. Сьогодні це вже явно неефективно, оскільки роботи пошукових систем звертають особливу увагу на природність ключових слів, розміщених на сайті.
- Публікація неякісного контенту. Практики чорного SEO справедливо вважають, що чим більше тексту на сайті, тим краще. На жаль, вони також знають, що для створення якісного контенту, який добре сприймається Google, потрібно багато роботи і грошей, тому публікують контент, скопійований з інших сайтів, повний кричущих помилок або синонімізований.
- Використання систем обміну посиланнями. Якщо ви хочете піднятися в топ видачі Google, варто подбати про те, щоб якомога більше сайтів посилалися на вашу сторінку, яку ви позиціонуєте. Однак отримання таких посилань займає багато часу і вимагає великих зусиль, тому не бракує людей, які вдаються до давньої традиції чорного SEO. Це включає в себе купівлю, продаж і обмін посиланнями, що категорично засуджується Google.
Звичайно, це лише найпоширеніші методи чорного SEO. Багато інших незаконних практик включають в себе, але не обмежуються ними, використання 301 перенаправлення, створення зовнішніх зворотних посилань або зловживання структурованими даними.
Чому використання Black Hat SEO не рекомендується?
Усі чорні методи SEO сьогодні контрпродуктивні.
Тому їх використання не принесе високих позицій у пошуковій видачі, а лише піддасть сайт суворим штрафним санкціям, які можуть перешкодити ефективному позиціонуванню в майбутньому.
Найчастіше Google накладає фільтри на неправильно позиціоновані сайти, які значно знижують їхні позиції в пошуковій видачі. На щастя, це не довічне покарання. Привівши сайт у відповідність до рекомендацій і усунувши всілякі помилки, фільтр можна зняти, і сайт знову зможе боротися за топові позиції в Google.
Інша ситуація з баном, який накладається на сайти, що грубо порушують правила для веб-майстрів. Це довічне покарання, яке призводить до повного і безповоротного видалення сайту з пошукової видачі.
Отже, як бачите, використання чорного SEO є невигідним. Майже напевно, що Google виявить незаконні та неетичні практики і покарає ваш сайт. Тому варто відмовитися від чорних методів і слідувати рекомендаціям пошукової системи. Тільки так ви отримаєте можливість успішно позиціонувати свій сайт.
Підсумок
- Black hat SEO – це методи SEO, які не відповідають рекомендаціям Google.
- На початку 21-го століття чорні SEO-практики дозволяли сайтам швидше просуватися в пошуковій видачі, але сьогодні вони не мають вимірюваного ефекту.
- Найпоширеніші методи Black hat SEO включають маскування і приховування контенту, купівлю посилань і перенасичення ключовими словами.
- Використання методів, які не відповідають рекомендаціям Google, може призвести до суворих санкцій у вигляді фільтра або бану.
- Якщо ви хочете потрапити в топ видачі Google, дотримуйтесь рекомендацій пошукової системи і використовуйте законні методи SEO.
Залишити відповідь