Що таке аудит контенту і як його проводити?

Зміст

Контент, опублікований на вашому сайті, має ключовий вплив на те, чи досягнете ви успіху в цифровому світі. Якісний контент не тільки приваблює потенційних клієнтів і спонукає їх скористатися вашою пропозицією, але й позитивно впливає на процес SEO та видимість в Інтернеті. Якщо ви хочете дізнатися, чи є тексти на вашому сайті цінними та чи допомагають вони вам досягти поставлених цілей, проведіть аудит контенту.

Контент-аудит – що це таке?

Аудит контенту – це комплексний аналіз контенту на сайті – як з точки зору якості та читабельності, так і з точки зору SEO-оптимізації.

Він допоможе вам з’ясувати, чи заохочують тексти, що описують ваш бізнес, статті в блозі або описи продуктів, інтернет-користувачів скористатися вашою пропозицією, чи залучають їх у потрібний спосіб і чи дозволяють вам досягти ваших бізнес-цілей.

Аудит контенту є одним з найважливіших елементів контент-маркетингу – це чудовий спосіб оцінити вашу діяльність на сьогодні і підвищити її ефективність у майбутньому.

Чи варто проводити контент-аудит?

Так, аудит варто проводити, і для цього є щонайменше кілька причин. Завдяки професійно проведеному аудиту контенту:

  • дізнаєтеся, чи впливає ваш контент на видимість вашого сайту в Інтернеті та залучення потенційних клієнтів;
  • з’ясуєте причини ваших невдач і дізнаєтеся, як знизити відсоток відмов на вашому сайті;
  • збільшите відвідуваність вашого сайту та підвищите конверсію;
  • покращите SEO.

Аудит контенту особливо важливий для власників сайтів, які не задоволені відвідуваністю свого сайту або мають високий відсоток відмов. Крім того, це чудовий інструмент для тих, хто досягає хороших результатів продажів, але бачить потенціал для їх подальшого покращення.

7 ключових елементів аудиту контенту

Аудит контенту – це процес, який має складатися з кількох етапів. Ось найважливіші з них для оцінки якості та ефективності контенту на вашому сайті!

  1. Пошук підсторінок, на яких опубліковано контент
    Це дозволить легко оцінити контент на пізніших етапах процесу. Для невеликих сайтів або блогів запис URL-адрес не повинен бути проблемою. Однак це може бути проблемою для власників великих сайтів або інтернет-магазинів. У цьому випадку варто використовувати XML-карту сайту або такий інструмент, як Screaming Frog.
  2. Аналіз підсторінок
    На цьому етапі варто перевірити такі параметри, як відсоток відмов, кількість показів або середній час перебування на сторінці. Це дозволить оцінити, які сторінки приваблюють користувачів, а які не є для них привабливими. На основі отриманих даних ви зможете виявити проблеми та оптимізувати свій контент. Ми рекомендуємо безкоштовний інструмент Google Analytics для аналізу підсторінок.
  3. Аналіз метаданих та посилань
    Йдеться насамперед про тег title і метаопис, які є джерелом інформації про конкретну підсторінку – як для користувачів, так і для роботів Google. Також варто перевірити, чи містить опублікований контент посилання (внутрішні та зовнішні – бажано на цінні сайти) і перевірити якість вхідних посилань з інших сайтів. Тут вам знову допоможе Screaming Frog, а також найпопулярніший SEO-інструмент Ahrefs.
  4. Аналіз ключових фраз
    Вони мають величезний вплив на процес SEO і дозволяють користувачам знаходити ваш сайт у пошуку Google. Тому варто перевірити, які фрази були використані на різних сторінках і які позиції вони займають в Google. Це дозволить вам оптимізувати свій контент з точки зору ключових слів і знайти нові, щоб покращити свої зусилля в SEO. Вищезгаданий інструмент Ahrefs виявиться корисним у цьому відношенні.
  5. Аналіз заголовків
    Їх присутність у контенті дуже важлива, оскільки, з одного боку, вони розділяють контент і роблять його більш читабельним, а з іншого боку, вони корисні для роботів Google, покращуючи процес позиціонування.Тому перевірте, щоб найважливіші заголовки (H1-H3) були включені в кожен текст і щоб вони містили ключові слова.
  6. Аналіз дублікатів
    Тексти на вашому сайті повинні бути унікальними – тільки тоді вони будуть оцінені Google. Так званий дубльований контент, тобто контент, який повторюється на декількох сторінках (або на інших сайтах), впливає на ранжування сайту і, таким чином, негативно впливає на видимість. Як перевірити унікальність? Просто вставте фрагмент тексту в пошуковий рядок Google і перевірте, чи не дублюється він на інших сторінках. Ви також можете скористатися професійними інструментами, такими як Copyscape.
  7. Аналіз якості контенту
    Це дуже важливий етап, який дозволить вам перевірити, чи є контент цінним для користувачів, чи привертає увагу інтернет-користувачів і чи дозволяє він досягти ваших бізнес-цілей. Він повинен бути не тільки фактичним і не містити помилок (орфографічних, пунктуаційних або стилістичних), але й правильно відформатованим. Не забудьте включити поділ на абзаци, маркери та виділення контенту (наприклад, напівжирним шрифтом) – це значно підвищить його якість.

Ви можете провести контент-аудит самостійно, але для цього потрібні знання, досвід і правильні інструменти. Тож якщо ви хочете, щоб він пройшов належним чином і дав цінні висновки, зверніться до спеціаліста.

Підсумок

  • Аудит контенту – це оцінка контенту вашого сайту з точки зору якості, зрозумілості та SEO-оптимізації.
  • Він дозволяє з’ясувати, чи приваблює він користувачів і чи позитивно впливає на SEO.
  • Аудит контенту – це не лише аналіз якості контенту, але й метаданих, посилань та ключових фраз.
  • Такі інструменти, як Screaming Frog, Google Analytics, Ahrefs або Copyscape, допомагають у проведенні аудиту.
  • Якщо ви хочете, щоб аудит контенту був ефективним, доручіть його проведення досвідченим фахівцям.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

12.12.2024 SEO
11.12.2024 Маркетинг
10.12.2024 SEO
09.12.2024 SEO
06.12.2024 SEO
05.12.2024 Маркетинг
04.12.2024 Маркетинг
03.12.2024 Маркетинг
02.12.2024 Маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу