5 закладок на сайт компанії, які варто мати

Зміст

Якщо ви займаєтеся онлайн-бізнесом, то напевно розумієте, наскільки важливим для його розвитку є веб-сайт компанії. Це не тільки ваша візитна картка, але й джерело інформації про вашу пропозицію, а також спосіб залучити та заохотити потенційного клієнта до співпраці з вами. Для того, щоб досягти успіху, вам слід подбати про правильні вкладки на сайті вашої компанії. Ось 5 найважливіших з них, які допоможуть вам на шляху до успіху!

Найважливіші закладки на сайті компанії

Правильно оптимізовані підсторінки на веб-сайті будуть надзвичайно корисними для позиціонування сайту та підвищення його видимості в Інтернеті.

Зробивши сайт вашої компанії закладкою, ви забезпечите потенційним клієнтам доступ до найважливішої інформації про вашу компанію та пропозиції, відповісте на їхні найпоширеніші запитання, забезпечите належне представлення ваших продуктів або послуг та отримаєте можливості для підвищення конверсії.

Що з цього є основою привабливого та ефективного сайту? Ось 5 найважливіших з них, про які варто пам’ятати!

Про нас

“Про нас” – це ключова вкладка на сайті вашої компанії, яка є однією з найбільш відвідуваних користувачами. Тут варто розмістити будь-яку інформацію, яка може бути корисною для потенційного клієнта і яка спонукатиме його почати працювати з вами, а не з вашими конкурентами.

Почніть із вкладки на вашому сайті, щоб представити себе потенційним клієнтам. Ще до того, як вони вирішать замовити товар або послугу, вони хочуть знати, з ким мають справу, і хочуть краще пізнати вашу компанію. Це зменшить ризик того, що вони приймуть неправильне рішення.

Що має бути на такій підсторінці?

  • Інформація про ваш досвід, попередні реалізації, отримані сертифікати та клієнтів. Все це підтверджує, що ви є одним з найкращих фахівців у своїй галузі, і що початок співпраці з вашою компанією може змінити життя клієнта на краще.
  • Інформація про вашу команду, обладнання та технології. На підсторінці “Про нас” ви можете представити своїх співробітників і довести клієнту, що будете використовувати найкращі доступні рішення для задоволення його потреб. Не бійтеся хвалитися як своїми досягненнями, так і обладнанням, яке відрізняє вас від конкурентів.
  • Історія компанії. Розповідаючи своїм потенційним клієнтам про те, як починалася ваша компанія і які перешкоди їй довелося подолати на цьому шляху, ви заповнюєте прогалину. Ви показуєте, що по той бік є ще одна людина, яка хоче дати найкраще іншим. Використовуйте силу сторітелінгу та розкажіть унікальну історію, щоб побудувати краще майбутнє для вашого бізнесу.
  • Причини, чому варто почати працювати з вашою компанією. Ви можете виділити їх і коротко описати. Таким чином, ви просто і зрозуміло донесете до потенційного клієнта, чому саме ваші продукти або послуги будуть для нього найкращими.

Вкладку “Про нас” варто заповнити привабливим, фактичним контентом. Намагайтеся уникати банальних фраз, таких як “найвища якість”, “комплексні послуги” або “професійна реалізація”. Надайте перевагу креативності та оригінальності!

Case study

Це підсторінка на сайті, яка показує, як ваша компанія виконує завдання – від початку до кінця. “Кейс-стаді” – це опис окремих проектів, включаючи етапи завершення. Це найкращий доказ для клієнта, що ви надаєте відмінний сервіс і не боїтеся розповідати про свою роботу “за лаштунками”.

У кожному кейсі варто детально описати проблему, з якою зіткнулася компанія, і методи, використані для її вирішення. Покажіть, як виконувалося завдання в хронологічному порядку, і підкріпіть результати ваших дій цифрами, графіками, діаграмами та фотографіями.

Який результат? Більша ймовірність того, що відвідувач захоче приєднатися до кола задоволених клієнтів вашої компанії.

Контакт

Навіть ідеально презентована пропозиція і ретельно описаний профіль компанії не забезпечать вам успіху, якщо клієнт не зможе знайти ваші контактні дані.

Варто перерахувати їх на окремій підсторінці на сайті та заохотити їх надіслати повідомлення або зателефонувати.

«Контакт» – одна з найважливіших вкладок на сайті компанії, про яку багато підприємців забувають. Це не просто контактні дані або карта з розташуванням штаб-квартири вашої компанії, а й зручна форма, яка дозволяє миттєво надіслати електронного листа, а також надійні заклики до дії (CTA), такі як «Зателефонуйте», «Напишіть», «Приєднатися», «Підписатися» або «Поставити запитання».

Ви також можете додати посилання на профілі вашої компанії в соціальних мережах на підсторінці «Зв’язатися з нами» і навіть вказати контактну особу для зв’язку з клієнтами. Все це збільшить шанси на кращу конверсію.

Блог

Нікого не потрібно переконувати в маркетинговій силі блогів. Публікуючи корисні статті на своєму сайті, ви відповідаєте на запитання клієнтів і надаєте їм багато актуальної інформації, одночасно формуючи імідж фахівця в певній галузі. Крім того, блог дозволяє взаємодіяти з користувачами вашого сайту, є додатковим способом просування ваших товарів або послуг і має величезний вплив на ефективність позиціонування вашого сайту.

Тому варто створити таку закладку на сайті компанії, а посилання на окремі записи розміщувати, наприклад, у розділі новин (на головній сторінці). Таким чином, ваша компанія буде присутня і в соціальних мережах, а ви отримаєте маркетинговий інструмент, який значно наблизить вас до бажаного успіху.

Кар’єра

Якщо ваша мета – розвиток компанії та залучення цінних співробітників, не забувайте про підсторінку “Кар’єра”. Це дасть вам можливість публікувати оголошення про вакансії, що значно полегшить пошук потенційних кандидатів на ті чи інші посади.

Крім того, за допомогою цієї вкладки на сайті компанії ви сформуєте імідж доброзичливого роботодавця та продемонструєте свою готовність до постійного розвитку. Тільки переконайтеся, що ваші оголошення про вакансії є конкретними і вказують на переваги роботи у вашій компанії (“фруктові четверги” повинні бути лише доповненням до привабливої заробітної плати, а не навпаки!).

Підсумок

  • Однією з найважливіших підсторінок на сайті є вкладка “Про нас”, за допомогою якої ви представляєте свою компанію і заохочуєте людей вести з вами бізнес.
  • “Кейс-стаді” – це вкладка на сайті вашої компанії, яка дозволить вам показати клієнтам, як ви вирішуєте їхні проблеми і який ваш рецепт успіху.
  • Важливою є чітка вкладка “Контакти”, яка повинна містити не лише інформацію про компанію, але й зрозумілу форму та заклик до дії, що спонукає до співпраці.
  • Кожен успішний бізнес повинен мати блог – не забувайте про це і зробіть його невід’ємною частиною вашого сайту.
  • Якщо ви шукаєте спосіб залучити цінних співробітників і створити імідж доброзичливого роботодавця, створіть вкладку “Кар’єра”.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

23.01.2025 Копірайтинг
22.01.2025 Контент маркетинг
21.01.2025 Копірайтинг
20.01.2025 SEO
17.01.2025 Копірайтинг
16.01.2025 SEO
15.01.2025 Копірайтинг
14.01.2025 Копірайтинг
13.01.2025 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу